max33r
Pasjonat-
Postów
56 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O max33r
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Lubelskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
max33r obserwuje zawartość Olej min, czy na pewno? , Podpięcie trybu parkingowego do wideorejestratora , 2.0TDI BPW - problem po wymianie filtra paliwa i 4 innych
-
Witam, zakupiłem wideorejestrator 70mai A500S wraz z tylnią kamerą, chce go podpiąć pod tryb parkingowy przewodami jak poniżej na zdjęciu, w które bezpieczniki mogę się wpiąć żeby wszystko ładnie działało? Lub jeśli nie bezpieczniki to gdzie indziej?
-
Strzałka jest skierowana tak jakby to tyłu samochodu czyli w kierunku bagażnika
-
-
Super dzięki, bo mam aktualnie założony zamiennik za 25zł, i chodzi tak jak w poście opisałem, a może spróbwać go odwrotnie założyć i zobaczyć wtedy jak będzie pracować?
-
To co, spróbować w drugą stronę na próbę go założyć?
-
Wiesz co muszę sprawdzić czy to nie wyrzuciłem, ale nie zauważyłem że strzałki coś się nie zgadzały. A znasz może oryginalny numer tego zaworu?
-
Cześć wszystkim, jakiś czas temu zmieniałem kpl filtrów i olej w moim 2.0TDI BPW, niestety przy zmianie filtra paliwa połamał mi się ten plastikowy zawór zwrotny, zauważyłem to dopiero po wymianie gdy odpaliłem samochód i zaczęło mi wtedy "sikać" mocno paliwem, zgasiłem auto, zdemontowałem połamany zawór, zamówiłem nowy zamiennik, kilka dni tak auto stało, założyłem nowy filtr paliwa oraz ten zawór zwrotny, ale od tamtej pory samochód ciężej pali, musi chwilę dłużej zakręcić, i jak złapie to aż telepnie silnikiem i przez moment słychać, dosłownie pół sekundy jakby nie chodził na wszystkie cylindry i zaraz wszystko wraca do normy, podczas jazdy wszystko ok, jedynie taki problem przy odpaleniu, mogło coś się stać jak odpaliłem auto na uszkodzonym zaworze zwrotnym? Może układ się zapowietrzył czy coś? Dodam że na vcds brak błędów, jak był mrozy -15 było gorzej, teraz jak jest w okolicach 0 odpala lepiej ale dalej jest ten problem. Wie ktoś co może być?
-
Ok dziękuję za info
-
Cześć wszystkim, w mojej B7 mam zawieszenie 1BA, moje amorki wymagają już wymiany i chciałbym wymienić całość na 1BE/1BV. Moje sprężyny mają kolor różowy/biały, czyli z tego co wyczytałem to kat. wagowa 10 a tył bodajże 8. Czy muszę szukać 1BE/BV dokładnie o tych samych kat. wagowych czy nie? A może ma ktoś cały zestaw przód/tył s-line do sprzedaży?
-
Dzięki za info, znasz może oryginalne nr'y tych czujników?
-
Witam, mam problem z moimi czujnikami w B7 Sedan, PDC oczywiscie oryginalne fabryka, jeszcze wczoraj było wszystko ok a dziś już piszczy chociaż nie ma żadnej przeszkody, błędów w VCDS brak, resztę zamieściłem na filmiku na YT, może ktoś miał podobny problem i pomoże. filmik
-
Witam, zmieniłem wydech w swoim 2.0TDI BPW na wydech z 1.8T wraz z dyfuzorem, wszystko ładnie pasowało p&p, jedynie co widzę po montażu to że kominy wydechu są troche schowane-wycofane, da się jakoś to wyregulować czy jedynie jakieś końcówki ultera 90mm? I czy przy montażu końcówek muszę odciąć końcowe kominy i na rury przed kominami zakładam końcówki?
-
Posiadam MAM A1 i złego słowa nie mogę powiedzieć, dokładniej 18` 35ET 8J na 225/40, wcześniej były na 245/45, ale balon duży był i lepsza wygoda na 225/40, śmiało polecam
-
Podłączyć pod kompa i zobaczyć jaki błąd pokaże, ale stawiał bym na czujnik, i nie wymieniaj oleju co 18-20k, nie wierz long lifeom
-
Na taką odpowiedź czekałem, dzięki bardzo Temat do zamknięcia.