Skocz do zawartości

Grzesiekq7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grzesiekq7

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Starachowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Grzesiekq7

0

Reputacja

  1. Błędów w silniku nie ma żadnych. Tutaj nowe logi : Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL Wg. mnie wszystko jest ok Temat uważam za zamknięty
  2. Znalazłem wreszcie źródło problemu. Pęknięty wąż wychodzący z turbosprężarki. Wymieniłem na nowy i działa wszystko tak jak powinno
  3. Załączam pracę sztangi, ponieważ wg. mnie chodzi poprawnie. Co o niej sądzicie ? http://www.youtube.com/watch?v=8t3OSH6mrs8&feature=youtu.be Zmieniłem w między czasie zaworek N75 oraz dwie rury od dolotu (małe kolanko i ten wychodzący z intercoolera). Teraz syczenie jest mniejsze, ale wciąż brakuje mocy i dymi przy tym na czarno. Przewody podciśnienia wymieniałem z 3 msc. temu. Jutro postaram się zrobić nowe logi, tylko pytanie czy te same grupy, czy jakieś inne ?
  4. Ok, teraz szykuje mi się w weekend kilka wyjazdów drogą ekspresową, to może coś ożyje. Jeśli nie, to wyczyszcze turbo i dam znać czy pomogło, Na chwilę obecną dzięki za rady
  5. Check się nie zapalił, a komputera nie podpinałem. Czy może to być przez zapieczone łopatki turbiny ?
  6. Spróbuję rozruszać na trasie, jak nie pomoże to się tym zajmę na stole. Odnośnie świszczenia to chyba znalazłem dzisiaj winowajcę. Podczas jazdy nagle przestał przyspieszać, mogłem jechać max 2000 obr. Zatrzymałem się kawałek dalej, i zauważyłem, że lekko wysunięte jest to krótkie kolanko, które wchodzi bezpośrednio w kolektor ssący. W domu lekko podgiąłem ten drucik i podszlifowałem ząbki które blokuje, teraz da się jechać, ale gwizd i przytrzymanie zostało. Wymienię to kolanko i zobaczymy czy się poprawi.
  7. Cześć, Dzisiaj zauważyłem, że samochód słabiej ciągnie i słychać gwizdanie podczas przyspieszania. Jak powoli dodaje gazu, to wtedy w granicach 2000 - 2300 czuć czasem takie przytrzymanie, po czym samochód dalej przyspiesza Postanowiłem zrobić logi i wrzucić na forum (Logi w excelu ponieważ jechałem sam i musiałem je jakoś wyedytować, tak żeby wyniki były tylko z jazdy na 3 biegu) W pamięci nie ma żadnych błędów, nie wchodzi w tryb awaryjny, co może być przyczyną ? Proszę o sprawdzenie, czy da się coś z tego wywnioskować Logi A4 B6 1.9 AVF.xlsx
×
×
  • Dodaj nową pozycję...