Skocz do zawartości

daroo14

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daroo14

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Kalej

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia daroo14

1

Reputacja

  1. Remont silnika nie jestem w stanie powiedzieć bo nic nie zapisywałem, koszt robocizny odpada bo robiłem wszystko sam, jestem mechanikiem . Przerobienie turbo 1500zł.
  2. Moje audi kupiłem za niewielką sumę, ale było sporo do zrobienia, na początku wyglądała tak jak na zdjęciu: Pierwszym i najbardziej czasochłonnym etapem był remont silnika: Nowe panewki, polerowanie wału, pierścienie, wszystkie uszczelniacze i uszczelki, remont głowicy - nowe zawory, prowadnice, uszczelniacze, pompa wody, króćce wodne i wiele innych pierdół. Turbo zrobione hybrydowe w TotalTurbo, umówiłem się żeby najwięcej wcisnęli ile się da, muszla rozwiercona ( ścianka już cieńka została) i koło kompresji frezowane cnc. Sprzęgło 240mm: zamach od Audi 80 ABT, tarcza 2.5 tdi v6 obita kevlarem, docisk VW LT i wszystko przerobione, wyważone przez Otoczak Wszystko wsadzone, zalane Motulem 5W40, następnie wtryski 380ccm od S3 BAM, przerobiona listwa paliwowa. Dalej FMIC ze sztywnym tipem, downpipe, pełny przelot z tłumikiem końcowym ( za głośno jak narazie) W międzyczasie zrobione zawieszenie z przodu - prawie wszystkie wahacze, koła 17" z nowymi oponami. Narazie zależało mi na tuningu mechanicznym, później będę się skupiał wizualnie. Z tymi modyfikacjami chciałbym uzyskać około 280 koni, ale niestety najpierw będę potrzebował ECUMASTER bo na seryjnym kompie nikt mi tego nie będzie chciał wystroić. Co o tym myślicie? Czy ktoś z was robił modyfikacje w podobnym zakresie mocy i może mi podpowiedzieć co jeszcze zrobić? Zastanawiam się czy filtr powietrza oryginalny zostawić? Czy pompa paliwa i regulator wymienić na 4-barowe? Czy zawór dv oryginalny utrzyma ciśnienie, może blow off? Chcę założyć dla bezpieczeństwa wskaźniki ciśnienia doładowania i ciśnienia oleju. Temperatura oleju jest na oryginalnym blacie. Hamulce tez muszę większe załozyć, jeszcze nie wiem jakie, może ktoś ma coś na sprzedaż? To mój pierwszy temat na forum, staram się więcej robić, niż pisać
  3. Witam, jestem z okolic Częstochowy, Kalej - prowadzę tutaj serwis motocykli i samochodów. Mam obecnie A4 b5 które jest w trakcie mocnej modyfikacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...