Skocz do zawartości

maris666

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maris666

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Czechowice-Dziedzice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maris666

0

Reputacja

  1. Rozwiązałeś problem tzn jaka przyczyna błędu?
  2. Witam Znaleźliście przyczynę? Mam dokładnie to samo i ten sam silnik CNHA tryb awaryjny i błędy... "P010100 - Przepływomierz powietrza 1 niewiarygodny sygnał "P023700 - Czujnik ciśnienia doładowania - sygnał za mały" ??
  3. maris666

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Witam Posiadam a4 b8 avant w quattro z seryjnego 190km, 400Nm (189km 392Nm) CNHA przez poprzedniego właściciela podniesione zostało w Genowefa Garage niedaleko Łodzi na 219km i (tylko?) 442Nm poprzez zmianę mapy.. No i... Brakuje mi... bo te auto stracznie ma dużą nadwagę Pytanie do Was co można najbezpieczniej w tym silniku zmienić aby racjonalnie podnieść moc w okolice 250+km co dla mnie najważniejsze aby nie kopcił jak lokomotywa bo na chwile obecną ani dymka nie puszcza - o wycinaniu DPF , wył ERG chyba już zapominamy bo jak słysze o tym coraz wiekszym nacisku na kontrole spalin samochodów przez policje, na stacjach przegladu itp itd to nie ma co sie w dzisiejszych czasach chyba? pakowac w wycinanie i późniejsze problemy z tym zwiazane... PS: Z góry mówię ze jestem laikiem w tym temacie ale proszę rzeczowo i na temat co najlepiej zmienić mechanicznie/[programowo, jakie koszty itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...