maris666
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O maris666
Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Czechowice-Dziedzice
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CNHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia maris666
0
Reputacja
-
Błąd B2000 - uszkodzony sterownik w A4 B9
maris666 odpowiedział(a) na Sasiadyeyro temat w Audi A4 B9
Rozwiązałeś problem tzn jaka przyczyna błędu? -
2.0 tdi cnha bład P227900 i P040100 i inne
maris666 odpowiedział(a) na Grzegorzman temat w Audi A4 B8
Halo możecie się podzielić wiedzą? -
2.0 tdi cnha bład P227900 i P040100 i inne
maris666 odpowiedział(a) na Grzegorzman temat w Audi A4 B8
Witam Znaleźliście przyczynę? Mam dokładnie to samo i ten sam silnik CNHA tryb awaryjny i błędy... "P010100 - Przepływomierz powietrza 1 niewiarygodny sygnał "P023700 - Czujnik ciśnienia doładowania - sygnał za mały" ?? -
Witam Posiadam a4 b8 avant w quattro z seryjnego 190km, 400Nm (189km 392Nm) CNHA przez poprzedniego właściciela podniesione zostało w Genowefa Garage niedaleko Łodzi na 219km i (tylko?) 442Nm poprzez zmianę mapy.. No i... Brakuje mi... bo te auto stracznie ma dużą nadwagę Pytanie do Was co można najbezpieczniej w tym silniku zmienić aby racjonalnie podnieść moc w okolice 250+km co dla mnie najważniejsze aby nie kopcił jak lokomotywa bo na chwile obecną ani dymka nie puszcza - o wycinaniu DPF , wył ERG chyba już zapominamy bo jak słysze o tym coraz wiekszym nacisku na kontrole spalin samochodów przez policje, na stacjach przegladu itp itd to nie ma co sie w dzisiejszych czasach chyba? pakowac w wycinanie i późniejsze problemy z tym zwiazane... PS: Z góry mówię ze jestem laikiem w tym temacie ale proszę rzeczowo i na temat co najlepiej zmienić mechanicznie/[programowo, jakie koszty itp