Skocz do zawartości

NikOTG

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O NikOTG

Informacje

  • Imię
    Nikodem
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia NikOTG

0

Reputacja

  1. Jeszcze Nie podgrzewa lusterek. A podświetlenie zapalniczki mruga.
  2. Ale tam jest bezpiecznik 15 A. Jest połączenie układu z modułem komfortu. Jak przytrzymam takim takim amperomierzem to zjaram układ albo moduł. Założyłem żarówki chcąc sprawdzić pobór mocy przez małą chwile.. Zjarało bezpiecznik nr 38. Powyjmowałem żarówki i teraz pali bezpiecznik nawet bez nich. Na forum są schematy elektryki. Ale nie potrafię ich odczytać. W jednym PDFie jets kilkanaście obwodów. Czy wie ktos który jest do modułu i jak sprawdzić poprawność działania np. mierząc na wyjściach we wtykach?
  3. Cześć. Łukasz_mk2, bardzo dziękuję za chęć pomocy i zainteresowanie tematem. Nie zobaczyłem posta na czas. Ale i tak bym nie podjechał bo nie sprawdzilibyśmy poboru przy prądzie zwarciowym. Szkoda ryzykować. Tak "a priori' pisząc o napięciu w układzie w czasie uśpienia/spoczynku bez zamontowanych odbiorników w domyśle jest ze po ich zamontowaniu popłynie prąd. Ale będę dokładniejszy. Parametry w czasie od załączenia klemy bez odbiorników: 1. Pierwsze 20 sekund: 0,75 A 2. Od 20 do 60 sekundy 0.10 A 3. Następnie przez 5 min 0,03 A dłużej nie sprawdzałem. Ale wsiadam do auta, zdejmuje osłony świateł oświetlenia wnętrza. i mierze napięcie. pierwsze sekundy, po minucie po kilkunastu minutach. Dodam ze zablokowany zamek drzwi i auto zatknięte centralką. No i napięcie cały czas to samo. 12,72 V. No i żeby nie było zmierzyłem pobór prądu. 16.9 A ! Dla tego układu to prąd zwarciowy. Nawet jeśli byłyby tam diody to na pewno jest prąd większy niż wzbudzenia elementów Dlatego napisałem że nie zmierzylibyśmy poboru przy tym obciążeniu bo po 1 sekundzie przewody miernika były gorące. Zauważyłem na szybie ślad po montażu kamery. Więc jest prawdopodobne że ktoś coś pokiełbasił. Miał ktoś kiedyś taki problem? Może dysponujecie jakimiś układami elektryki do tego modelu. Opisami kostek chociaż. Sposobami jak szukać usterki.
  4. Sz. Forumowicze. Mój przypadek to pobór prądu w stanie spoczynku. Po zdjęciu obudów od oświetlenia wnętrza okazało się że powyjmowane są wszystkie zarówki/LEDy. Prawdopodobnie dlatego żeby w ten sposób zlikwidować złodzieja prądu. Mierząc miernikiem napięcie na wtykach przy otwartych drzwiach jest 12V, po zamknięciu spada do 0,1V, po czym wzrasta po wygaśnięciu trujkąta czyli w stanie spoczynku do 0.5 i 0,6V. I faluje cyklicznie co 1Hz od 0,5 do 0,6V. Mierzone dwoma miernikami. Sprawnymi. Dodam że moduł komfortu jest zmieniany. Ta sama sytuacja na obydwu. I to na Orginale AR i innym wymontowanym z innego wariantu z końcówka BD. Ma ktoś pomysł dlaczego może się tak dziać?
  5. Sz. P. Serdeczie witam wszystkich. Znalzłem się tutaj nie przez przypadek. Mam problem z układem elektryki. Jutro będe szukał informacji na forum ale jesli jest dobry kolega to prosze o przekierowanie do działu, wątku itp. Nie mam zadnej żarówki/diody w oświetleniu wnetrza. Pewnie poprzednik wymontował żeby nie zrzerało AKU. Bo w stanie spoczynku jest napięcie 05 - 05 V. Skacze synchronicznie co 1 Hz od 0.51 do 0.62. Mierzone na dobrym mierniku. Ta sama sytuacja na 2 różnych modułach komfortu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...