Mezo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mezo
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Środa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CSUB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Mezo
1
Reputacja
-
Tak tylko trzeba nie naciskać do końca bo będzie odbijał jak przy tankowania ropy gdy już pełny zbiornik. Trzeba naciskać bardzo delikatnie. Tankowania 6,5 litra zajmuje około 5 minut. Polecam BP. Bzdura o jakiś pierścienia he których ponoć audi nie ma. Mam służbowa nową insignie i jest to samo, tylko trzeba umieć tankowac. Osobowki mają znaczenie mniejsze średnicę wlewu niż tir i trzeba to robić bardzo po woli
-
Mezo obserwuje zawartość analiza dpf w jakim jest stanie i Poziom AdBlue
-
Ja dziś dolalem 6,5 litra z dystrybutora i komunikat zgasł
-
Ja dodam w temacie tyle że kupiłem a4 b8 2.0 tdi w kwietniu z przebiegiem 124 tys. Robiłem krutkie trasy. Po przejechaniu 4 tyś. Dpf zatkany. Więc go usunąłem i EGR też zamknięty. Niestety problem był taki ze auto straciło moc. Jak się okazało wszędzie było tyle nagaru i sadzy w dolocie w turbinie że dpf nie dawał rady. Pytanie dlaczego tak się stało. Czy silnik Csub z normą euro 6 ma z tym problem czy to wina zbyt krótkich odcinków trasy.
-
Witam. Mam problem z moją a4 b8 2.0 tdi kod silnika Csub.136 km. Od jakiegoś czasu auto jedzie jak by miało 90km. Raz wyswietlił się błąd silnika i pokazało że przepływka. Została wymieniona na nową oryginał i nic nie dało. Dodam że turbo i gruszka ok. Podcisnienie i dolot szczelność też ok. Dodam również że w aucie nie ma już DPF I EGR.