Skocz do zawartości

LukisM

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LukisM

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LukisM

2

Reputacja

  1. LukisM

    2.0T

    rozwiązane
  2. Cześć, Panowie, potrzebuję porady. Pacjent to 2.0 TFSI B7 z zawieszeniem 1BE. Kupiłem zestaw sprężyn eibach pro kit + talerzyki z B5. Niestety, mechanik talerzyków nie zamontował twierdząc, że na oryginalną sprężynę pasują, a na sprężynę eibach już nie jako, że jest nieco cieńsza. Co o tym sądzicie?
  3. Cześć, Panowie, potrzebuję porady. Pacjent to 2.0 TFSI B7 z zawieszeniem 1BE. Kupiłem zestaw sprężyn eibach pro kit + talerzyki z B5. Niestety, mechanik talerzyków nie zamontował twierdząc, że na oryginalną sprężynę pasują, a na sprężynę eibach już nie jako, że jest nieco cieńsza. Co o tym sądzicie?
  4. Cześć, Panowie, potrzebuję porady. Pacjent to 2.0 TFSI B7 z zawieszeniem 1BE. Kupiłem zestaw sprężyn eibach pro kit + talerzyki z B5. Niestety, mechanik talerzyków nie zamontował twierdząc, że na oryginalną sprężynę pasują, a na sprężynę eibach już nie jako, że jest nieco cieńsza. Co o tym sądzicie?
  5. Krótko i na temat - z nowości: pełne pranie tapicerek + detailing wnętrza wymiana przednich piast i łożysk na nowe + przetoczenie tarcz hamulcowych naprawa pompy vacum montaż Eibach pro kit Myślałem, że auto zejdzie trochę niżej, ale i tak wygląda zdecydowanie lepiej i ostateczny efekt bardzo mnie zadowala i cieszy choć co najważniejsze, to nie odczułem aby ucierpiał na tym komfort a samochód prowadzi się o wiele lepiej! Niestety, mechanik nie dał rady założyć talerzyków z B5... stwierdził, że na seryjną sprężynę pasują 1:1, natomiast na sprężyny eibach nie bardzo bo są nieco cieńsze... podpowiecie jak to rzeczywiście wygląda? Oba talerzyki które kupiłem mają numery 8D0 412 103 B-02 PS. Samochód dzisiaj odebrany a już wiem, że nie będę spać spokojnie póki nie kupię dystansów albo szerszych felg
  6. Znalazłem trochę wolnego czasu i udało się zamontować szuflady pod fotele przednie, które kupiłem już w zeszłym roku. Instrukcja z forum okazała się bardzo pomocna, natomiast montaż jest naprawdę prosty - wystarczy odkręcić 4 śruby montażowe fotela a następnie fotel po prostu odchylić, nie trzeba nawet żadnych wiązek rozpinać. Dodatkowo miałem okazję odkurzyć cały syf spod foteli
  7. Jaki zakres prac u CzornyCustoms? Masz już z nimi jakieś doświadczenie?
  8. LukisM

    Bicie

    Ok, sprawdzę. Czy ewentualnie jakiś problem ze śrubą kontrującą tarczę hamulcową może dawać takie efekty, jak bicie odczuwane raz na jakiś czas, w różnych warunkach?
  9. Bardzo ładna sztuka. Żeby zamontować te końcówki to stare trzeba było uciąć, czy są odkręcane? Jaka średnica od strony tłumików?
  10. Bardzo ładna sztuka, będę obserwować Powodzenia ze wszystkimi modami. Przy odpiętych pasach miałeś sygnał dźwiękowy? U mnie jeśli nie zapnie się pasów, to jedynie świeci się kontrolka - niektóre modele tak miały czy może poprzedni właściciel mojego Audi coś grzebał? Co do dyskusji o pasach i foliach Panowie, wyjmijcie ten kij... i dajcie innym żyć jak chcą. Dopóki takie działania/modyfikacje nie szkodą nikomu poza ewentualnie autorowi tego wątku, to jest to wyłącznie jego sprawa. Słuszna uwaga, że kazdy samochód z gwintem/podniesioną mocą/innymi modyfikacjami nie powinien być dopuszczony do ruchu bo wówczas tak naprawdę traci on homologację, którą producent uzyskuje na konkretnym setupie.
  11. LukisM

    Bicie

    rozwiązane
  12. @rafiki5 Koszt instalacji 3,5k PLN. @Damianq Doszły, dzięki za transakcję Wszystko się przesunęło w czasie, ale mam już na stanie również talerzyki z B5 od @piocio83 (leżą już 1,5 miesiąca ale nie było czasu na pisanie) W międzyczasie auto trafiło do elektryka i to, co zostało ogarnięte: - PDC (padł jeden czujnik) - wiązka od tylnej klapy (gasło oświetlenie na klepie podczas otwierania, po zamknięciu zapalało się z powrotem wedle uznania + padło oświetlenie w bagażniku) - montaż modułu Bluetooth + kodowanie radia (podłączone pod AUX - do słuchania muzyki z telefonu) Kupiłem też szuflady pod fotele, ale to raczej dopiero wiosną się pobawię w montaż. Na razie będę celować, żeby w lutym już samochód był obniżony, ale najpierw muszę zająć się reflektorami - pełna regeneracja oraz naprawa mankamentów. W prawym nie mam światła długiego (przysłona coś się nie chce otwierać) natomiast w lewym prawdopodobnie jest uszkodzony czujnik od skrętnej soczewki, przez co wyrzuca błąd i obie soczewki nie skręcają.
  13. Powinno się udać podziałać coś jeszcze w tym roku - wjechał Eibach Pro Kit, inne niezbędne klamoty w drodze
  14. Nie ma żadnych własnych cudów. Skąd taki wniosek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...