Skocz do zawartości

MagMike

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MagMike

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Inowrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MagMike

0

Reputacja

  1. Trochę mnie uspokoiliście, ale jeżeli tak dalej będzie, to chyba pomyślę nad jego zmianą. Dzięki!
  2. Dzięki za odpowiedzi! Raczej i tak pomyślę o wymianie tego paska, bo dźwięk jest dość denerwujący. Trochę się zgapiłem z tym zestawem INA. Ogólnie póki co raczej można z tym jeździć?
  3. Witam! Posiadam A4 B6 1.8T BEX z końcówki 2004 r. z przebiegiem (autentyczny) 197,500km. W ostatnim czasie wymieniłem cały rozrząd (INA) z pompą wody (HEPU) wraz z kołem pasowym alternatora, rolką i paskiem wielorowkowym. Silnik zalany świeżym olejem Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech. Po tej wymianie jedynie na rozgrzanym silniku występuje takie jakby dziwne terkotanie (na filmie słychać je bardziej niż w rzeczywistości). Przed wymianą rozrządu tego dźwięku nie było. Mechanik nie stwierdził żadnych niepokojących dźwięków, ani na zimnym silniku, ani na ciepłym. Dodam, że na zimnym silniku, nie słychać żadnych niepokojących dźwięków, nie odzywa się też łańcuch rozrządu. Czy to normalna praca? Przeglądając różne tematy, dowiedziałem się, że podobno paski INA tak hałasują. Czy to prawda? Mam się czego obawiać czy można spokojnie jeździć? 20200111_135231(1)(1)[1].mp4
  4. Cześć, jestem Michał, woj. Kujawsko-Pomorskie. Od grudnia jestem posiadaczem A4 B6 1.8T BEX w pełnym pakiecie S-line. Jako nowy członek Forum, serdecznie wszystkich pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...