Skocz do zawartości

simbaMlody

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O simbaMlody

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia simbaMlody

0

Reputacja

  1. Kurcze dość sporo 9 stówek. Ogólnie trochę posłuchałem na youtubach o tych Audio System MX-165 EVO ewentualnie droższy model Audio System M-165 EVO i dość spoko wypadają tak mi się wydaje. Może ktoś coś się wypowie jeszcze.
  2. Witam, przymierzam się do wymiany głośników w swoim audi a4 b7 sedan. I takie pytanie bo jestem w tym temacie zielony, 165mm głośniki, ale jakie? Teraz grają mi fabryczne, radio wymienione na te popularne w tym modelu z androidem do zestawu będzie dołożony tylko i wyłącznie wzmacniacz. Lubie sobie posłuchać muzyczki, ale nie ukrywam, że te ori już mnie męczą i oczekuje jakiegoś lepszego brzmienia.
  3. simbaMlody

    Atrapa halogenu.

    Wygląda trochę jak z a6 c7
  4. Tak wymienione jeszcze te rurki bo tam gdzieś przepuszczało. Zdjęcia nie moje z google.
  5. Doszedłem do tego separator odmy wymieniony co ciekawe jeszcze data wybita na odmie była 2006r
  6. Nie mam takich rzeczy, ale z tego co pamiętam w zestawie są kable pod subufer itp. Ja mam wersję 4GB ramu i 8 rdzeniowy procesor i ani razu mi nie zacięło a google się odpala bardzo szybciutko co prawda nie mam zapchanego sprzętu tylko najważniejsze pare aplikacji a FM mi też słabo łapał na początku nie podpinałem tej anteny od radia i łapało słabo. Ja jestem zadowolony z jakości dzwięku bez żadnych modyfikacji wręcz mi wystarcza w porównaniu do BMW to audi ma dość spoko standardowe audio. Jedynie co mnie wkurza to zamykanie aplikacji chyba nie da rady zamknąć jednej aplikacji działającej w tle? kiedy przeciągam palcem na kosz albo "X" obok aplikacji to zamykają się wszystkie. Być może zainstalowany widget tak robi, nie mam pojęcia.
  7. Mam w B7 takie samo, ale z aukcji od AudioLand84 tutaj link : RADIO NAWIGACJA AUDI A4 B6 B7 ANDROID 9 4GB 64GB 8760118698 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 1499 zł - RADIO NAWIGACJA AUDI A4 B6 B7 ANDROID 9 4GB 64GB (8760118698). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Chłopaki z tej aukcji dają jakiś adapter aby głośniki z tyłu działały razem z tymi z przodu (bez tego adaptera głośniki z tyłu grają ciszej) Używam głównie do google map, yanosika, spotify, youtube Ogólnie spoko jestem bardzo zadowolony możliwość modyfikacji widgetów itp... aby dopasować wygląd do swoich potrzeb. Przejechałem jednorazowo trasę 1000km i ani razu mi nie zerwało połączenia z GPS (podkleiłem w środku pod schowkiem), 2 wyjścia z kabla na USB pendrive, można puścić bokiem i wyjąć zaślepkę w środku schowka. Mogę polecić owe radio póki co zero problemu. Po podłączeniu wszystkie funkcje z kierownicy działają, zmiana muzyki, głośność.
  8. Witam od pewnego czasu mam problem, gdyż wracając z długiej trasy w połowie drogi zapalił mi się check i praca silnika była nierówna, telepało budą. A błędy wykazywały wypadanie zapłonów na różnych cylindrach P0300 i ogólnie cuda na kiju różne dodatkowe błędy takie jak P0301 i tak dalej... więc postanowiłem sprawdzić świece w pierwszej kolejności dwie były już w kiepskim stanie. Więc kupiłem komplet NGK i wymieniłem. Problem nie ustał, postanowiłem kupić jedną cewkę i metodą prób i błędów po prostu ją zamieniałem sprawdzając błędy. Niestety nic nie wyszło. Wraz ze znajomym zabraliśmy się za obejrzenie trochę bardziej co się dzieje pod maską i ujrzeliśmy przewód odpowietrzający odmę. Z pół rurki było ułamane więc udałem się do sklepu i zakupiłem numer katalogowy: 06A103213F. Wymieniłem ową rurkę. Skasowałem wszystkie błędy problem ustał tzn. na zimnym silniku nic już nie robi a błędy wszystkie od wypadania zapłonów P0300... się nie pojawiły już w ogóle. Przejechałem aż silnik się rozgrzał i budą telepie dalej, praca silnika jest nie równa na rozgrzanym silniku na zimnym owy problem nie występuje. A pojawiły się teraz błędy dwa: P1297 (17705) Połączenie turbosprężarki do zaworu przepustnicy - Spadek ciśnienia i drugi P0507 (16891) System IAC (Regulacja prędkości jałowej silnika) - Obroty wyższe od spodziewanych. Dodam tylko tyle, że jeśli usunę błąd P0507 to on się już nie pojawi na jakiś czas (5-6 minut), jeśli usuwam błąd P1297 i silnik jeszcze nie jest dobrze dogrzany tak samo błąd się usuwa na pare minut i silnik chodzi równo. Ale kiedy silnik jest już dobrze rozgrzany po skasowaniu P1297 błąd się pojawia od razu, natychmiast. Obroty falują ale nie jakoś drastycznie, minimalnie. Filmik na YT: Może macie jakieś pomysły co to może być i jak dalej diagnozować usterkę ? Posiadam skaner Vscan 5053C ITS Wydaje mi się, że silnik jest żwawy nie stracił na mocy po wystąpieniu tych problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...