Skocz do zawartości

Mikos1992

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mikos1992

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Mikos1992

0

Reputacja

  1. Czujnik halla podmieniony. Problem z bledem dalej występuje. Będę szukał dalej.
  2. Gdyby zwarcie robil sterownik i napiecia, ktore ida na wszystkie 4 elementy - przepustnica, czujniki halla i stukowy - to moga sie pojawic takie cyrki? Wlasnie dla 100% diagnozy potrzebuje odpowiedzi czy jest możliwe, ze zamyka mi sie przez mase pin 1 i 2 (z 3 pinow wtyczki) od strony sterownika... ?
  3. Bo właśnie pojawila sie taka ciekawostka , ze auto pp dodaniu gazu zaczyna dzialac jak by ktos mu gral na bebenkach. Wybuchy w komorach tak.jakby nie byly stabilizowane badz sa zle stabilizowane.
  4. Panowie mam pytanie. Jak sprawdzić czujnik spalania stukowego w Audi A4 B5 1.6 ADP? Jakie są momenty dokrecenia czujnika w tym modelu? Jakie polozenie wzgledem czego ma miec ten czujnik? Jakieś wytyczne...? Prosił bym o pomoc w tym temacie. Mam tez problem z zapamietaniem nastaw po adaptacji przepustnicy - prawdopodobnie uwalilo mi sterownik. Usuwany byl immo. Czy poprzez jego usunięcie na coś bezposrednio leci napiecie co moze uszkodzic sterownik? Czy to bujda na resorach? Auto odpala... szarpie... cos go boli. Sprawdzilem napięcie na czujnik halla w aparacie zaplonowym - prawidlowo 4.9V ale wywala blad 00515 zwarcie do masy? Po odpieciu wtyczki od stukowego - z ciekawosci zrobilem pomiar przejścia do masy z 3 pinow - przez dwa zamykam obwod z masą od strony wtyczki wychodzacej od sterownika (hmm... chyba sterownik ma.zwarcie.... mam racje?) Czy to jest normalne? Ze schematu to tak na logike masa to czarny przewód a sygnalowe to żółte... Wspolna masa na czujniki , sygnalowe osobno. To skad przejscie przez mase z wtyczki od elementu nr15 ? - od strony sterownika Elektromechanik z zawodu tylko... inny fach. Trochę majsterkowicz i chce to auto doprowadzic do dobrego stanu, a stan majatkowy nie najlepszy na dzis dzień.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...