Skocz do zawartości

Wojtek podmokly

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wojtek podmokly

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Milicz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Wojtek podmokly

0

Reputacja

  1. Panowie ogarnoł ktoś te drgania w końcu??
  2. Masz wieksze turbo a intercooler ? Przepływka jest ok? Kopci to auto? Moze podlał za mocno z dołu
  3. Temat ogarnięty zmieniłem zamek i wiązke drzwi kierowcy. Faktycznie nowy MK nie reaguje. Wiec trzeba go zakodować zwracam honor ?. Naszczęscie stary jest ok był spalony bezpiecznik ?. Dziekuje za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie panowie jaki interface najlepiej kupić (kabel) aby oprócz diagnostyki można było kodować i adaptować?a4b7 2006 rok. Słyszałem że obdelewen daje rade. Ale wolałbym sam kabelek. Pozdrawiam
  4. Ale chodzi o jakikolwiek sterownik czy o cpu.??
  5. No i panowie auto usypia. Nie rygluje sie zamek i nie swieci środek także już niechce się nakręcać. Denerwuje mnie tylko że niewiem co to było a pewnie temat powróci
  6. Kurde ale niekumam jakie sterowniki mam kodować.
  7. Jeśli dokładasz ok bo mk jest inny i trzeba "pokazać" bt modułowi. Ale ja mam moduł identyczny jak ten uszkodzony. Ale sprawdze to co piszecie. Tylko na moją chłopską logike? nierozumiem co mam kodować. Zamek w drzwiach niema sterownika pozatym sugerujecie że każde odłączenie sterownika wymaga ponownego kodowania?? To rownie dobrze prz każdym rozłączeniu aku trzeba by kodowac sterowniki a aku zmienialem i nic nie musiałem kodować. Ale człowiek uczy się całe życie ?dziękuję za podpowiedż.
  8. Robie sam powymieniam zamek i mk. I najwyżej podjade zakodować do elektryka. Rozumiem ze trzeba kompa do kodowania tak?
  9. Wiesz co ja już niewiem bo elektryk niby sprawdzał wszystkie drzwi i sterownik a wiazka była przecieta że ślepy by zobaczył a śróby od puszki ecu ledwo odkreciłem podejżewam ze podpioł vaga niebyło błędów skasował mnie i powiedział ze nic nie znalazł ale mniejsza o to. W sobote rozkrece jeszcze raz drzwi zmienie zamek i tą mokrą wiązke prześwietle dokładnie. Mam drógi mk bo ten sie chyba zjarał bo poszło zwarcie i przestało działać oświetlenie wnętrza. Ale jak mk jest padnięty to dlaczego auto nagle usypia?? Niema co debatować. Pomieniam to i zovacze co dalej fajnie że napisałeś że z otwartym bagażnikiem auto też może usnąć dzieki.
  10. Wiem jak to sprawdzać bo to nie pierwszy raz robie. Ale pierwsze słysze aby b7 potrzebowało 10 minut na uspienie. Ale ok dzieki posprawdzam to jak bede w domu. I tak musze wymienić zamek kierowcy bo go rozkręciłem i chyba coś zle poskładałem bo nie rygluje drzwi (cięgno założone) no i mk też założe drugi po oświetlenie wnętrza nie działa. A jeszcze jedno czy podświwtlanie tablicy też może powodować takie objawy? Że auto nieśpi albo usypia z otwartym bagażnikiem? Dzieki za odp.
  11. Wiem jak to sprawdzać bo to nie pierwszy raz robie. Ale pierwsze słysze aby b7 potrzebowało 10 minut na uspienie. Ale ok dzieki posprawdzam to jak bede w domu. I tak musze wymienić zamek kierowcy bo go rozkręciłem i chyba coś zle poskładałem bo nie rygluje drzwi (cięgno założone) no i mk też założe drugi po oświetlenie wnętrza nie działa. A jeszcze jedno czy podświwtlanie tablicy też może powodować takie objawy? Że auto nieśpi albo usypia z otwartym bagażnikiem? Dzieki za odp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...