Skocz do zawartości

Spartan_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Spartan_

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Ustroń

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Spartan_

0

Reputacja

  1. Niestety problem opiłków dopadł także mnie. Dziś odebrałem samochód po dużym serwisie m. in rozrząd i gdy już się cieszyłem, że autko wyszykowane, mechanik uświadomił mnie o prawdopodobnie sporym problemie dotyczącym wtryskiwaczy i pompy wysokiego ciśnienia. Oddając samochód do serwisu pozostawiłem informację, że od jakiegoś czasu auto sporadycznie kopci na biało oraz zdarza się szarpanie na zimnym silniku w przedziale 1600-2000 obrotów. Kod silnika CSUA 2.0 TDi 150 HP, po chipie do 187 HP, 2015 rocznik, przebieg 190 tys. Mechanik potwierdził, że jest to spory problem. Za kilka dni oddaję samochód ponownie. Wstępny plan jest taki, żeby zregenerować wtryskiwacze (Bosch 0445110468), wymienić pompę i wypłukać cały układ. Czy to jest wystarczające? Czytałem wcześniej, że wymienia się jeszcze przewody, filtr, bak, zawór.... Czy są jakieś sprawdzone, tańsze zamienniki lub mniej problematyczna pompa? Jeśli nie czy ktoś przetestował jakiś patent z magnesem w celu ograniczenia wędrowania opiłków? Proszę o jakieś konstruktywne porady. Regeneracja jednego wtryskiwacza to koszt 600 zł. Czy warto regenerować za taką cenę czy można kupić coś nowego w cenie porównywalnej lub niewiele droższej?
  2. Zastanawiam się nad wymianą fabrycznej stacji multimedialnej na dostępną na aliexpress stację marki COIKA. Czy ktoś miał może doświadczenie z ich produktami i montował u siebie to urządzenie wraz z kamerą cofania? Czy jest sens kupować topową wersję z 8 rdzeniami i 64 gb czy wystarczy 4 rdzenie i 32Gb? Czy jakość dźwięku jest dobra? Na różnych forach zagranicznych część użytkowników pisze o szumach. Z góry dzięki za odpowiedź. https://pl.aliexpress.com/item/33034330461.html?spm=a2g0o.detail.1000023.17.203b61414Z7D4V
  3. Witam. Potrzebuję opinii na temat chiptuningu Audi A4 2.0 TDI Quattro z silnikiem 2.0. 150 HP CSUA (clean diesel). Przeglądnąłem oferty wielu firm zajmujących się chipowaniem, również niemieckie i w większości w "stage 1" bezpieczny wzrost mocy jest do 40HP. W mojej okolicy znajduje się firma power-soft która w katalogu przyrostu mocy wskazuje na wartości +45 HP i +90 Nm( przyrost Hp jest większy a moment obrotowy jest mniejszy niż u innych tunerów). Czy ktoś robił chipa w tym silniku z napędem quattro lub miał doświadczenie z firmą power-soft? Dodam jeszcze że auto jest z 2015r, 165 tys. km. Czy warto przy okazji "dezaktywować" DPF? Z góry dziękuję za konstruktywne opinie.
  4. Proszę o rozkodowanie następującego VINu: WAUZZZ8K9FA185107 e-mail: [email protected] Z góry dzięki
  5. Proszę o rozkodowanie następującego nr VIN: WAUZZZ8K3EA111213 Z góry dziękuję. e-mail: [email protected]
  6. Bardzo dziękuję za pomoc. Chciałem jeszcze zapytać czy znajdę tu magika, który po nr VIN byłby w stanie sprawdzić historię pojazdu, historię serwisową itp. Auto jest na niemieckich blachach, brak historii w myAudi.
  7. Bardzo proszę o sprawdzenie następującego nr VIN: WAUZZZ8K3FA051709. Z góry dziękuję!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...