Jump to content

Piotrek J

Pasjonat
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Piotrek J

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. Dobra to opiszę jeszcze raz co robiłem, będzie trochę nudno i długo ale cóż. Wczoraj rozebrałem tapicerkę klapy, wyjąłem siłownik, rozebrałem, wyjąłem silniczek, nie nosił oznak zużycia, nie było syfu itd. Wymieniłem w nim blaszkę (znalazłem film na YouTube na którym gość pokazywał ten patent i wiele komentarzy było że po tym zabiegu działa), po złożeniu silniczka do kupy z całym mechanizmem podłączyłem źródło prądu w postaci prostownika z regulacją napięcia, chciałem przed założeniem sprawdzić jak działa, wszystko śmigało i to nawet przy sporo niższym napięciu niż 12V. Sprawdziłem również nap
  2. A może być z tym związany moduł komfortu? Bo tak jak pisałem, siłownik jest ok
  3. Witam, mam podobny problem. B6 kupiłem niedawno i już przy kupnie nie działało otwieranie bagażnika ani z przycisku ani z pilota. Dzisiaj zabrałem się za ten temat. Wyjąłem siłownik, sprawdziłem, działa, nawet na napięciu poniżej 10V a przy 12V zasuwa jak wariat. Na kostce od zasilania siłownika napięcie przy otwartym zamku wynosi 11.8V i jest ciągle (nie wiem czy powinno tak być). Przy zamknięciu zamka spada do wartości oscylujących w okolicy 0.3V Po wciśnięciu przycisku na klapie, jest skok do niemal 12V, przy wciskaniu przycisku na pilocie podobnie, niestety w żadnym z tych wypadków podpięt
  4. Cześć, jestem Piotrek, woj. Łódzkie okolice Konstantynowa Łódzkiego. Od trzech lat mam A4 B5 a od dwóch tygodni A4 B6, a no i dawnej było jeszcze 80 B3 ?. To w ogóle pierwsze forum jakiego jestem członkiem, mam nadzieję, że będzie fajnie ?
×
×
  • Create New...