Skocz do zawartości

diplo1123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O diplo1123

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia diplo1123

0

Reputacja

  1. Okej, a jak nie mam klucza dynamometrycznego i go dokrece do pierwszego oporu to będzie git? Dzieki wielkie za odpowiedzi i mam nadzieje ze to tylko czujnik
  2. Okej, w takim razie zamawiam czujnik i wymieniam, pod kolektorem się znajduję prawda? Jeśli tak to ten pierwszy od przodu czy bardziej z tyłu? Dokręcenie musi być kluczem dynamometrycznym bo inaczej nie będzie działał? Ostatnia kwestia czy może to być zamiennik typu delphi?
  3. Siemka, wyrzuciło mi błąd 16712 - Czujnik spalania stukowego P0328 - 001 sygnał za wysoki - Sporadyczny Czy jest to uszkodzony czujnik, czy może być też jakaś inna przyczyna? Silnik: 1.8t z LPG
  4. Witam, potrzebuje pomocy związanej z wyborem tarczy hamulcowej, nie wiem jaki mam rozmiar u siebie sprzedawcy jedni mówią 288 drudzy 312, a sam nie mam możliwości tego sprawdzić, 1.8t BFB Quattro, rok końcowka 2002, VIN:WAUZZZ8E53A247852
  5. Wszystkie silniczki maja w tej samej pozycji ustawiony potencjometr? Jest gdzieś jakiś schemat/zdjęcie w którym miejscu dokładnie ma być ta strzałka, bo jak wyciągałem to strzałkę skierowałem tak samo, w kółko które jest z prawej strony, tak samo jak na tym zdjęciu, które znalazłem
  6. Błędu po stronie kierowcy w ogóle nie wywala, jedynie po odpięciu kostki wiadomo, lecz nie wiem w czym leży wina, kiedy czasem leciało cieple tylko z lewej a z prawej normalna temp chłodniejsze, ale cieplejsza bo zmieszana była zapewne przez stronę kierowcy, ale no wymieniłem potencjometry zrobiłem adaptacje kilkukrotnie i nic to nie daje, zaznaczę też ze na wyłączonym silniku leci tylko zimne/chłodne powietrze ustawiając na hi nawet na rozgrzanym, lecz wyłączonym silniku leci zimne, gdy tylko odpalę silnik już wszędzie leci gorące, aż czasem parzy. Dokładnie tez nie wiem jak powinien się zachowywać ten silniczek od temp, bo na lo od razu spada, a na hi od razu idzie na sama górę, kiedy wyjąłem go i sterowałem sobie ręcznie delikatnie góra dół to czułem zmianę temperatur, no ale błędu nie wywala także dziwne..
  7. Witam, mam problem z nawiewem, cały czas leci mi gorace powietrze, kiedy włączę klime na LO dopiero leci bardzo zimne ale , po ustawieniu już 18*C wszedzie indziej leci mega gorące powietrze, bledy silniczków wykasowałem(107,V113) w dwóch silniczkach wymieniłem potencjometry i zrobiłem adaptacje, a i tak leci ciepłe powietrze, czy może to byc gdzieś silniczek po stronie kierowcy może jednak? Jeszcze kiedy dam nawiew na szybę to z prawej strony leci powietrze o normalnej temp zadanej na klimatroniku
  8. Witam, mam problem z nawiewem, cały czas leci mi gorace powietrze, kiedy włączę klime na LO dopiero leci zimne ale czasem lekko zmieszane z ciepłym, wszedzie indziej leci mega gorące powietrze, bledy silniczków wykasowałem(107,V113) w dwóch silniczkach wymieniłem potencjometry i zrobiłem adaptacje, a i tak leci ciepłe powietrze, czy może to byc gdzieś silniczek po stronie kierowcy może jednak? Zaznaczę ze leci bardziej zimne powietrze z prawej strony np na 20*C
  9. No wiec wlasnie No wiec właśnie, a ja starego staga 200, z wtryskami barracudy 115 i reduktor czarny staga do 150km, ale podobno może obsłużyć 200, jak kolega wyzej pisał. Wiec zapewne bedziesz miał lepsze spalanie w głównej mierze tez przez sterownik i ustawienia
  10. Jaka masz instalacje LPG? U mnie jest w ogóle stary sterownik Stag 200 GOFAST, przez który też może być troszkę większe spalanie
  11. Dobra wiec tak, świece wymienione na platynowe, jedna cewka po sprawdzeniu oporności okazało się, ze jest z innego auta i w ogóle nie sprawna nie wiem jak auto chodziło na 4 garach, podczas wyciągania cewek na odpalonym silniku dopiero dostała jakiegoś zwarcia i całkowicie padła, ale no najwidoczniej przez to wypadał zapłon, instalacja poszła do regulacji bardzo bogata mieszanka była, po regulacji spalanie gazu autostrada 120-130kmh plus czasem kogoś sobie wyprzedziłem z lekkim butem wynosi 12,7l gazu wiec myślę, ze okej. Dzięki za pomoc
  12. Druciarstwo masz na myśli także zmianę wtrysków tak?Soft zrobilbym pewnie jakbym cos jeszcze zmodzil bo tak to bez sensu chyba?No nic dzięki wielkie za informację znajdę jakiegoś może ogarniętego gazownika co mi dobrze mape zrobi i sprawdze swiece
  13. Od kogoś z grupy na facebooku, dostałem informacje, ze mi cofa zapłon na benzynie, no i ze gaz do regulacji tez dostałem taka informacje, szczerze mówiąc nie znam się i czy widać na wykresach ze cofa zapłon? Gazownik mówił ze gaz nie jest do regulacji czyli slaby gazownik trzeba go zmienić, czarny jest do 150km, wiec jak ma obsłużyć 200km ma jakoś zapas w sobie ? Tak czy inaczej dzięki za odpowiedź.
  14. Witam, posiadam instalacje stag gofast 200, silnik 1.8t 163km, no i problem polega na tym ze duże mam spalanie przy normalnej jeździe 15-16l przy dynamicznej 18,5. Z miesiąc temu gazownik wymienił mi filtry i naprawił przewody bo gaz się ulatniał z nich, natomiast spalanie się nie poprawiło, zauwazyl ze reduktor mam do 150km, a mam 163km, teraz pytanie czy to może byc wina reduktora, który jest do 150km i xzy zmienić reduktor na taki który obsługuje do mocy 250km. Wtryski sa zmienione na bexa, ale nie bylo robionej zadnej mapy czy modow poprzedni wlasisciel je zalozyl. Jeszcze planuje zmienić filtr powietrza i sprawdzić świece w jakim sa stanie . Moze ktos ogarnia logi ponizej zostawiam linki do logow statycznych i dynamiczych; https://log.tunezilla.com/s/gbfpyb94 PB https://log.tunezilla.com/s/8HUU6XWs PB https://log.tunezilla.com/s/UlYRNGlH LPG https://log.tunezilla.com/s/N732OsU1 LPG https://log.tunezilla.com/s/dXTxJ9KI LPG https://log.tunezilla.com/s/KtNRsqD2 PB https://log.tunezilla.com/s/k4sLrDz8 LPG https://log.tunezilla.com/s/R3Jwg0HB PB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...