Skocz do zawartości

Borek1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Borek1989

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Dębica

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Borek1989

0

Reputacja

  1. U mnie temat rozwiązany więc opisze co i jak może komuś pomoże. Mianowicie okazało się że koleś od którego kupiłem auto zakleił chłodnice EGR, która się rozczelnila i ladowala w układ chłodzenia sadze. Po wymianie chłodnicy EGR znajomy który mi ogarniał temat wrzucił 6 atmosfer w nagrzewnicę. Wydmuchał makaron z sadzy i od tego momentu auto grzeje jak natchnione.
  2. Hej, może Wy pomożecie. Mianowicie mam taki problem. Auto po otwarciu termostatu czyli kiedy płyn chłodniczy osiągnie temperaturę 90 st. przestaje dmuchać ciepłym powietrzem i zaczyna analogicznie dmuchać zimnym mimo, że klimatronic jest ustawiony na HI. Powiem co już sprawdziłem. Samochód kupiłem niedawno, więc nie wiem od kiedy problem istnieje. Pierwszym co wzbudziło alarm, był fakt, że auto się nie dogrzewało tzn. miało max 75 st. Wiadomo pierwsze co to pomyślałem termostat. Więc zakup nowego, auto do mechanika i wymiana. Przy okazji okazało się, że auto było zalane zwykłą wodą . Po wymianie płynu i termostatu temperatura na silniku jest ok, trzyma stale 90 st. ale objaw jest taki, że kiedy auto jest zimne to i się dopiera nagrzewa to dmucha ciepłym/ gorącym powietrzem. Ale jak termostat się otworzy to naparza zimnym. Myślę sobie albo nagrzewnica albo silniczek nastawczy klap. Co do nagrzewnicy to nie znam się do końca, ale jeśli byłaby zakamieniona to wąż ,,na wyjściu" z nagrzewnicy jest tak samo gorący jak na wejściu. Więc to raczej odpada. Jeśli chodzi o silniczek to najprościej chyba podpiąć go pod kompa, ale czy w takim razie czy kiedy zmieniam temp. na klimatroniku a dmucha jeszcze zimniejszym to czy w takim razie klapy nie działają prawidłowo?? Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc.
  3. Mam ten sam problem co kolega. Auto kiedy się nie nagrzeje tj. do momentu puszczenia temperatury przez termostat grzeje cieplym. Następnie po piszczeniu przez termostat temperatura grzania spada. Oba węże na na nagrzewnicy gorące. Czy może to być problem z silnikiem nastawczym klap?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...