Skocz do zawartości

m3tal

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O m3tal

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Rumia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia m3tal

0

Reputacja

  1. Ktoś się bawił... Opisz może procedurę, którą zdążyłeś zastosować u siebie. Konwertowałeś piny w kostkach od lamp, ew. stosowałeś adaptery? Adaptowałeś sterownik vcds-em na przykład? No i w ogóle, czy robiłeś przekładkę na fabrykę, czy uproszczoną, czyli bez poziomowania, itd?
  2. Chyba nawet patrzyłem na to miejsce, ale coś mi nie zagrało Dokładnie tego mi było trzeba, jeszcze raz wielkie dzięki, pomogłeś kolego, wiszę Ci czteropaka
  3. Szybko poszło, dzięki kolego. Tam konkretnie chyba nie dotarłem, teraz już niestety nie mam auta pod ręką, ale w poniedziałek zajrzę. btw- rozumiem, że jak to w koncernie volkswagena, kwestia montażu to po prostu dwie śrubki i przykręcić, bez żadnego kombinowania w robienie miejsca, czy jakieś wsporniki?
  4. Mam małą zagrychę: wymieniam zwykłe lampy halogenowe na xenon i nie wiem, gdzie dokładnie umiejscowiony jest moduł sterujący od xenonu. Wiem tyle, że ma swoje miejsce gdzieś z prawej strony pod deską, za schowkiem. Dzisiaj zaglądałem w ten rejon przy okazji demontażu deski i jakoś nie doszukałem się, gdzie i do czego on tam dokładnie powinien być przykręcony. Czy jest ktoś w stanie jakoś dokładnie opisać, gdzie się tą puszkę instaluje? Mile widziane jakieś foto, albo szczegółowy rysunek, bo ETKA wyjątkowo słabo pokazuje co i jak.
  5. Btw, gordo, może poszukać lamp z angola? Na puzzle będą w sam raz, a chodzą odczuwalnie taniej, niż kontynentalne.
  6. Fabryka jakoś daje sobie z tym radę... jakoś się te plastiki galwanizuje na zimno. Co ciekawe, jak szlifowałem u siebie te wszystkie chromowane ramki z lamp pod lakier, to zauważyłem, że jest to chrom (lub coś podobnego) położony bezpośrednio na plastik. Natryskowo? O ile dobrze się orientuję, to plastik można galwaniczne pokryć chromem, po uprzednim zagruntowaniu go czymś w rodzaju farby zawierającej chyba miedź- która tworzy na plastiku warstwę przewodzącą prąd elektryczny, dzięki czemu docelowe pokrycie galwaniczne ma się czego „łapać”. To w dużym uproszczeniu i poprawcie mnie, jeśli napisałem jakąś głupotę. A wracając do tematu- fachowcy od regeneracji reflektorów powinni mieć na to jakieś swoje patenty.
  7. I to jak uszkadza, ja w swoim znalazłem dziurę na wylot. Odpowiedni odbłyśnik fartem akurat jeden się trafił na Allegro, już zamówiony. ogolnie jestem na etapie powolnej rozbiórki lamp, żeby je co nieco odświeżyć, przy okazji pomalować na czarno wszystkie możliwe elementy i montować na aucie. Konwertuję się z H7 na bixenon mam przy tej okazji mały dylemat- malować wszystko w lampach na czarny mat, czy połysk? Połysk daje w sumie efekt głębszej czerni, niż mat i chyba w tym kierunku pójdę.
  8. No nie do końca o to mi chodziło... miałem na myśli nie samą soczewkę od bixa, tylko odbłyśnik tej części lampy, który znajduje się obok (ten mniejszy, od strony grilla). W bixenonie znajduje się w tym miejscu światło do jazdy dziennej, w zwykłej halogenowej natomiast jest to miejsce światła drogowego chyba. W obu przypadkach w tym właśnie miejscu znajduje się też żarówka od świateł pozycyjnych. Sprawa rozbija się o to, że właśnie od pozycji w moim biksie nadpalił się ów mniejszy odbłyśnik i zastanawiałem się, czy da się go przełożyć ze zwykłej lampy do bixa. Przed chwilą jednak trafiła mi się okazja wziąć do ręki rozbitą zwykłą lampę i porównać oba odbłyśniki, bo bixa wczoraj w nocy rozegrałem i okazało się, że zgodnie z tym, co mi się wcześniej wydawało, jego odpowiednik ze zwyklaka jest wyraźnie większy.
  9. Po raz kolejny wyskakuję z dziwnym pytaniem... Do rzeczy: tam, gdzie lampa bi-xenon ma światełko do jazdy dziennej, w zwykłej lampie halogenowej mamy światło drogowe, o ile mnie pamięć nie zawodzi, bo późno już trochę... Pytanie zasadnicze jest takie, czy odbłyśnik w tym miejscu to w obu lampach jedno i to samo, czy jednak jest różnica? Mam w biksie w tym miejscu wypaloną dziurkę od żarówki pozycyjnej we wspomnianym odbłyśniku i zastanawiam się, czy jest on zamienny z tym od „długich” ze zwykłej lampy. Wydaje mi się, że nie za bardzo, bo patrząc po zdjęciach np. z Allegro, odnoszę wrażenie, że odbłyśnik od dziennego w biksie jest jednak jakiś taki mniejszy, ale co fota, to inaczej... podobnie ma się sprawa z tą chromowaną oprawką kierunku, jestem prawie pewien, że są one zamienne, no ale... prawie pewien. Ktoś się orientuje z doświadczenia?
  10. No to klepnięte Jeszcze w tym tygodniu powinienem mieć skompletowany w domu calutki pakiet czarnego sufitu s-line. Petarda. Co prawda sprawdzałem w uproszczonej Etce na nemigaparts.com, ale 100% pewności mi to nie dało, więc dziękuję kolego za potwierdzenie. Zakładam, że temat masz przerobiony empirycznie? Będę musiał chyba założyć jakiś temacik że swoim b7 w odpowiednim dziale- jak tylko ogarnę auto do końca. Na razie jestem na etapie składania go do kupy po małej przygodzie z przodu i przy tej okazji dość mocno go doposażam w małe wypasy i dopieszczam wizualnie
  11. Witam raz jeszcze i pozdrawiam wszystkich "aczwórkowców" Mam głupie pytanie, skierowane oczywiście do znawców tematu: czy pakiet poszycia słupków, osłonki przeciwsłoneczne itp, jest taki sam dla avanta w wersji z szyberdachem i bez, czy jednak jest między nimi jakaś różnica? Pomijam samą podsufitkę, bo to sprawa oczywista... Sprawa rozbija się o to, że walą mi się po domu sama goła czarna podsufitka z s-line'a a trafiłem sprzedawcę na allegro, który jest skłonny sprzedać cały kompletny pakiet, oprócz samej posufitki. Haczyk jest taki, że to pakiet z wersji z szybrem, a ja szybra nie mam. Jak słupki są identyczne, to biorę, jak nie- no to trudno, będę polował dalej.
  12. Cześć wszystkim! Stronę tego forum znam i bywam od jakiegoś czasu, poszukując tych, czy innych informacji, ale dziś dopiero zabrałem się za rejestrację drogą oficjalną Tak więc liczę na Waszą pomoc, sam w miarę możliwości zawsze odwdzięczę się tym samym. Pozdrowienia dla miłośników i użytkowników Audi. Vorsprung durch Technik!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...