Skocz do zawartości

CzarnYU_owca

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O CzarnYU_owca

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Bielsk Podlaski

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. CzarnYU_owca

    Szulc Motorsport

    Cześć Miał ktoś do czynienia z serwisem Szulc Motorsport z Rybienka Nowego k. Wyszkowa? Z góry dzięki
  2. Dziękuję Panowie za odpowiedzi. Dowiedziałem się tego, czego potrzebowałem. Temat do zamknięcia, szerokości!
  3. Panowie, dziękuję bardzo za odpowiedzi. Sądzę, że do 90k, a jeśli będzie bardzo dobra oferta to pewnie dałoby się przycisnąć do 100k. Skoro o budżecie mowa, to może mi Panowie podpowiecie odnośnie tego, czy w ogóle moje oczekiwania w tym budżecie są realne, bo jeszcze się uczę i sam do końca nie jestem pewien czy są do spełnienia. Ah, no i celuję w 2.0 TDI z S-Tronic, z przebiegiem do ok. 150.000, coś takiego. Też nie spieszy się mi z tym samochodem, jestem w stanie sobie przeglądać oferty przez 2-3 miesiące i szukać odpowiedniej. Okej, więc ACC nie jest tak fajne jak reklamują? Może inaczej, mieszkam w mniejszym mieście i głównie jeżdżę po krajówkach, czasami wskoczę na ekspresówkę / autostradę. Sądzę, że głównie z ACC korzystałbym podczas jazdy poza miastem za jakimś samochodem i czasami w korkach, jeśli samochód będzie miał tą funkcję Stop&Go, choć ten Stop&Go to nie jest mój must-have. W swoim B8 mam tempomat, ale zwykły, i praktycznie wygląda to tak, że jadąc za jakimś samochodem on przyspiesza, zwalnia, później znów przyspiesza i koniec końców z tego tempomatu albo wcale nie korzystam, albo tylko wtedy, gdy nikogo przede mną nie ma. Tutaj szukam nadziei w ACC, że jednak większość czasu będę mógł jechać na ACC i będzie to w miarę spoko. Czy moje oczekiwania są realne? I jeszcze na koniec, mógłbyś pokrótce napisać o co chodziło z tą skrzynią? Albo podpowiedzieć mi gdzie szukać tego wątku?
  4. Cześć formułowicze! Moja A4 B8 (poliftowa) dobija powoli do 290 000 km, nadchodzi też czas zmiany np. paska rozrządu, i postanowiłem, że zanim straci dużo więcej na wartości i też powydaję trochę na naprawy, chciałbym ją sprzedać. Celuję w A4 B9. Korzystając trochę z Waszej wiedzy chciałbym rozwiać swoje rozterki, czy brać bardziej doposażonego przedlifta (co mi się oczywiście bardziej podoba), czy mniej doposażonego, ale polifta. Głównym elementem wyposażenia, jaki sobie wymarzyłem, jest aktywny tempomat. Tutaj moje pytanie - czy ktoś może byłby w stanie określić czy, i jeśli tak, to jak znaczne są różnice między ACC w przedlifcie i polifcie? Dość szczegółowe pytanie, ale jeśli ta różnica jest spora to jestem w stanie poświęcić dużo wyposażenia i wziąć polifta. Drugie pytanie to pytanie o klimatyzację. Widziałem na tym forum, że zdecydowanie polecana jest 3-strefowa. W moim B8 mam klimę 1-strefową i absolutnie niczego mi w niej nie brakuje. Czy są jakies znaczne różnice (poza oczywistymi - brak możliwości regulowania temperatury dla każdej strefy, pewnie brak nawiewów z tyłu) lub różnice, o których warto by było wiedzieć między jedną strefą, a trzema? Trzecie, i ostatnie pytanie, to pytanie o oświetlenie. Bardzo podoba mi się to białe oświetlenie wnętrza (łącznie z cupholderami itd.) i światełka pod klamkami drzwi oświetlające drogę do samochodu. Na YT widziałem filmik, na którym facet mówi, że jest to w "A4 base model", ale chyba miał samochód na Amerykę i chciałbym się upewnić, że to nie tyczy się Europy i takie oświetlenie to w Europie opcja. Podejrzewam, że część moich wątpliwości mogłaby być rozwiana poprzez przeczytanie po prostu jakiejś listy wyposażenia z opisami, ale niestety nie byłem w stanie tego znaleźć. Jeśli ktoś ma do tego dostęp, chętnie przeczytam. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi i serdecznie pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...