Panowie, dziękuję bardzo za odpowiedzi.
Sądzę, że do 90k, a jeśli będzie bardzo dobra oferta to pewnie dałoby się przycisnąć do 100k.
Skoro o budżecie mowa, to może mi Panowie podpowiecie odnośnie tego, czy w ogóle moje oczekiwania w tym budżecie są realne, bo jeszcze się uczę i sam do końca nie jestem pewien czy są do spełnienia.
Ah, no i celuję w 2.0 TDI z S-Tronic, z przebiegiem do ok. 150.000, coś takiego.
Też nie spieszy się mi z tym samochodem, jestem w stanie sobie przeglądać oferty przez 2-3 miesiące i szukać odpowiedniej.
Okej, więc ACC nie jest tak fajne jak reklamują?
Może inaczej, mieszkam w mniejszym mieście i głównie jeżdżę po krajówkach, czasami wskoczę na ekspresówkę / autostradę. Sądzę, że głównie z ACC korzystałbym podczas jazdy poza miastem za jakimś samochodem i czasami w korkach, jeśli samochód będzie miał tą funkcję Stop&Go, choć ten Stop&Go to nie jest mój must-have. W swoim B8 mam tempomat, ale zwykły, i praktycznie wygląda to tak, że jadąc za jakimś samochodem on przyspiesza, zwalnia, później znów przyspiesza i koniec końców z tego tempomatu albo wcale nie korzystam, albo tylko wtedy, gdy nikogo przede mną nie ma. Tutaj szukam nadziei w ACC, że jednak większość czasu będę mógł jechać na ACC i będzie to w miarę spoko. Czy moje oczekiwania są realne?
I jeszcze na koniec, mógłbyś pokrótce napisać o co chodziło z tą skrzynią? Albo podpowiedzieć mi gdzie szukać tego wątku?