Skocz do zawartości

oskar131110

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O oskar131110

Informacje

  • Imię
    Oskar
  • Miasto
    Słupsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia oskar131110

0

Reputacja

  1. Dlatego oddam go najlepiej do znawcy, ja z rozrzadami nie mialem wiele wspolnego, niech mi to sprawdzi i dam znac co wyszlo
  2. Dobra, po tym filmiku juz wszystko rozumiem i wychodzi ze mozesz miec racje, musi byc przestawiony rozrzad, dlaczego? Dlatego ze caly aparat zaplonowy wymienialem na 100% sprawny, a jezeli chodzi o ten czujnik walu to sprawdzilem go w najprostrzy sposob, odpielem wtyczke i probowalem krecic, nie bylo szans na odpalenie, wiec jest sprawny, tak wiec zamawiam rozrzad i bede go wymienial.
  3. No okej, ile dam radę, tyle sprawdzę w tym kierunku
  4. Czyli jak chodzi o wiazke to bez wizyty u mechanika raczej sie nie obejdzie, nie trudno ale sadzilem ze cos podpowiesz na jego temat, dmuchawa dziala bez zarzutu. Czujnik polozenia walu był wymieniany na sprawny.
  5. Czujnik halla wymienialem na sprawny, ale dalej błąd wywala, polozenie rozrzadu tez wydaje się byc dobre. Przekaznik dmuchawy, gdzie go szukac i jakie ma numery ?
  6. Witam, mam problem z moja audi a4b5 1.6 1995, otoz problem mam taki, ze ma ona problemy z odpalaniem, wymienialem pompe paliwa, filtr paliwa, cewke zapłonową, palec rozdzielacza, kopułkę 2x, kable wysokiego napiecia oraz swiece. Problem polega na tym ze na zimnym silniku odpali i od razu gasnie, potem zakrece znowu, odpali ale ciezko chodzi jakby na 2 cylindry, po 3, 4 razach juz jest normalnie. Potem muszę poczekać aż się nagrzeje, ponieważ przy dodawaniu gazu, dusi się i strzela w tlumik, jak się nagrzeje to jest okej. Czujnik temperatury sprawdzalem i dziala poprawnie na zegarach i i w vagu. Wywala blad czujnika g40, ale go tez wymieniałem. Przeplywomierz tez wymieniony, chociaz po odpieciu wtyczki na odpalonym, zero reakcji. Dodaje zdjecia z vaga. Pozdrawiam.
  7. Sluchajcie panowie, bylem zbyt niecierpliwy i podjelem decyzje o kupnie nowego akumulatora po tym jak zaczelo mi sie gotowac w odpowietrzniku podczas ładowania. Kupilem nowy i wszystko wrocilo do normy.
  8. Sprawdzilem w dosc nietypowy sposob, jako ze jestem w pracy to podpielem do koparki kablami, zapalil na dotyk, wyglada jednak na to ze masz racje, jest jakis sposob na uratowanie akumulatora?
  9. Aku ladowane do pelna prostownikiem. Fakt bo mam go za duzego 75ah gdzie zalecane powinno byc max 60. Napiecia niestety nie znam, nie zakupiłem jeszcze miernika
  10. Witam, Z gory przepraszam jezeli zly temat, ale mam pewien problen. Od kilju dni moja a4 ma problem z odpalaniem, co to znaczy, pewnego dnia zaczal harczec mi jeden glosnik a nastepnego w ogole nie dzialalo radio, wyswietlalo tylko napis protect, stw8erdzilem ze zajme sie tym kolejnego dnia. Nastepnego dnia gdy odlaczylem i podlaczylem radio, wrocilo do normy, ale gdy chcialem odpalic auto, baaardzo ciezko krecil rozrusznik w pozycji zaplonu, im dluzej trzymalem zaplon tym szybciej krecil az odpalil. Zaobserwowalem tez przy tym ze caly zegar przygasa, do tego slychac 3 piski oraz mruga immobilizer. Akumulatir doladowalem, nie jest to jego wina, wymienilem tez dzisiaj kostke stacyjki, rowniez to nie to. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
  11. Hej, problem zażegnany, okazało się, że przestawil mi się zapłon. Odnalezienie odpowiedniej kombinacji poskutkowalo odpaleniem na dotyk. Dzieki Talpa za checi. Tenat do zamkniecia.
  12. Witam, sprawdzalem vagiem - brak bledow. Zajrze jeszcze dzisiaj do kabli i kopulki zaplonowej.
  13. O, czyli już czegoś sie dowiedziałem. W moim dziadku niestety nie ma wyswietlacza, są tylko ikonki i przebieg, reszty trzeba sie domyślać, na początku jak auto padło to również nie chciało odpalać, wymieniłem rozrusznik i filtr paliwa, okazało się że kostka stacyjki przerywa, naprawiłem i od strzała palił. Fakt widać było że poprzedni właściciel nic nie robił, bo auto było zaniedbane. Nigdy auta nie dawałem do mechanika, wszystko staram się robić sam, jedynie byłem u gazownika na wymianie filtrów i regulacji gazu bo spalanie gazu skoczyło mi do około 24l/100km, po regulacji wróciło do normy. Błedów było sporo, ale wszystkie wyeliminowałem, jutro sprawdzę czy wyskoczyły jakieś kolejne. Kopułka, tak wymieniałem na nówkę sztukę razem z palcem około 3 tygodni temu, chciałem wymienić cały aparat zapłonowy ale był tak zassany że nie mogłem go wyciągnąć. Co do tego zapłonu jak to sprawdzić / ustawić ?
  14. Czym jest przyjacielu interwał ? Wydaje mi się że nie bo czyściłem ją jakieś 2 miesiące temu i do tej pory jezdziłem. Z początku myślałem, że zatarł się silnik, ale słyszałem że mogła kopułka dostać wilgoci i temu może nie odpalać. Co o tym sądzisz ?
  15. Motornic ? To jakiś program diagnostyczny tak ? Przy przekręcaniu zapłonu nie stwierdze czy świeci check engine, ale słychać 3 piski jeden po drugim w równym odstępie czasu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...