Skocz do zawartości

Simply 84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Simply 84

Osiągnięcia Simply 84

0

Reputacja

  1. Witam. Mam podobny problem dlatego dopinam się do tematu. Pacjent audi a4 b6 2004 1.8t bfb +LPG. Mianowicie zniknęło mi ogrzewanie w samochodzie tzn problem zaczął się kiedy wsiadłem do samochodu po nocy i wyskoczyło mi na fisie czerwona kontrolka płynu chłodniczego. Podniosłem maskę i było tam ledwie odrobina płynu. Odkręciłem korek i płyn nagle powrócił dokładnie między min a max. Kilka dni wcześniej również było podobnie z tym że płynu ubyło kilka cm a po odkreceniu korka wracało do normy. Następnie samochód przestał grzać na wolnych obrotach. Sprawdziłem termostat otwiera się tzn dolny wąż po pewnym czasie jest ciepły od chłodnicy. Następnie odkręciłem dwa króćce od nagrzewnicy bo dolny był ciepły a górny zimny. Nic nie leciało z górnego przewodu. Czyściłem ją dwoma przezroczystymi przewodami płukałem woda i nie wyleciało ani trochę syfu czysta i drożna jak łza, na dodatek dmuchałem z łatwością w przewód ustami. Odpowietrzalem układ i tu pojawił się problem gdyż nie mogę go odpowietrzyć. Ciśnienie trzyma mierzyłem barometrem. Ubytków nie widać, króciec rok temu zmieniony. Żadnych plam w zbiorniczku od borygoz żadnego masła pod korkiem oleju i na bagnecie. Test CO2 nie zabarwił płynu. Dodam tylko że ten gruby przewód jest bardzo twardy po dłuższej jeździe i wydaje mi się że jest bardzo duże ciśnienie w zbiorniczku od borygo. Po krótkiej nawet jeździe tzn 10 km kiedy odkręcam płyn wyrzuca pod spodem zbiorniczka i schodzi dużo powietrza. Pomocy niewiem już co robić. Miał ktoś taki problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...