Skocz do zawartości

krystian1997

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krystian1997

Informacje

  • Imię
    krystian
  • Miasto
    kartuzy

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krystian1997

0

Reputacja

  1. A w jaki sposób go wymienić? Czy jest dojście i co trzeba rozebrać?
  2. Witam mam pytanie czy wie ktoś jak zlokalizować i jak wymienić czujnik położenia wału korbowego g28 w audi A4 B7 2.0 tdi 2006 rok?
  3. Witam mam problem z swoim 2.0 tdi blb pojawił się pewien problem podczas przyspieszania auto nagle raz gwałtownie szarpnie potem zapala się kontrolka świec żarowych i miga. Auto dalej jedzie i ma normalną moc nie dyni wkręca się prawidłowo na obroty naprawdę wszystko ok. Ale po zgaszeniu auta ciężko odpala ale wystarczy gdy auto postoi parę minut wszystko wraca do normy kontrolka gasnie i odpala od strzała. Do następnego szarpnięcie i tak w koło. Może ktoś przerabiał podobny temat? I pomoże w problemie?
  4. Rozwiązaniem szurania okazało nic innego jak pompa oleju. Na szczęście wszytko w porę winowajcą okazał się rozciągnięty łańcuch napędu od pompy oleju. Zakupiony zestaw naprawczy wymienione 2 zębatki łańcuch i napinacz łańcucha a także imbus zabieraka na szczęście wałek zabieraka w nienaruszonym stanie. Miska założona nowy olej motul specyfic i wszystkie filtry i dziś Audi odebrane i można delektować się czystym dźwiękiem diesla. Zastanawiająca jest jedna rzecz po przeczytaniu milion forum że ta usterka ujawnia się w przedziale od 150 do 200 tysięcy kilometrów moje Audi ma realny przebieg 270 tysięcy po demontażu wszystkich części pompy oleju okazuje się że wszystko jest jeszcze oryginalne nawet słynny imbus który miał niewielkie ślady zużycia i jak już wspomniałem wałek zabieraka w środku nic nic nie wyrobiony. No oprócz rozciągniętego łańcucha ale chyba przy tym przebiegu ma prawo. Może przyda się komuś ten opis usterki żeby w porę reagować i chciałem wszystkim podziękować którzy się zainteresowali i służyli radą dzięki koledzy.
  5. Pokrywa silnika ok. Pasek też wydaje się ok był wymieniany przy rorzadzie 9 tysięcy kilometrów temu. Hm bardzo zaciekawiła mnie twoja podpowiedź co do wentylatora chłodnicy do sprawdzenia dziękuję
  6. Osłony akurat wszystkie ściągnięte żeby wyeliminować. Rorzad robiony kompletny 9 tysięcy kilometrów temu. A temperatura do pracy mam 25 kilometrów i część obwodnicą nigdy nie przekroczył 90 stopni
  7. Witam mam problem z tym o to dźwiękiem dźwięk najbardziej słyszalny na zimnym silniku po rozgrzaniu mniej mam wrażenie że dochodzi bardziej z przodu od grrila. Czy to dźwięk dwumasu? Czy coś innego się rozleciało? Dodam że pacjent to 2.0 tdi blb i nic poza dzwiekiem się nie dzieje. Pomocy! Ps. Jesli coś źle dodałem napisałem to przepraszam jestem tu nowy i szukam ratunku. Pozdrawiam VID_20200201_193233.mp4
  8. Może ktoś pomoże dźwięk taki jak na załączniku zwłaszcza na zimnym silniku po rozgrzaniu mniej czy to szuranie to dwumasa? Dodam że dźwięk jest bardziej słyszalny z przodu od grilla VID_20200201_193233.mp4
  9. witam wszystkich posiadaczy A4. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...