Skocz do zawartości

pawelziom

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawelziom

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Zambrów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawelziom

0

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o samo włączanie i działanie swiatel to tak. Jesli chcesz uruchomić opcje auto to juz wiecej grzebania.
  2. Jak byś chciał podłączyć ten z B7 to mogę ci podesłać rozpiskę. Przerabialem u siebie w B6 MCE na te z B7 i przełącznik tez mam z B7
  3. Rozbierałem akurat taki przełącznik niedawno i tam we wnetrzu jest wlasnie kilka diod. Jesli masz spalona diode to moze uda Ci się wymienić. Aczkolwiek miejsca jest malo i trzeba delikatnie otwierać aby nie połamać środkowego pretu pozycyjnego. Ja akurat mam nówke zamiennik za 20zl plus wysylka zakladalem.
  4. Nie prościej spróbować podpiąć do auta? W załączniku masz rozpiskę dla przelacznika w wersji Auto "D" Powodzenia
  5. pawelziom

    Audi A4 B6 Avant

    Akurat polskimi "cebulkami" się nie przejmuję. Pytasz ludzi z doświadczeniem, którzy są x czasu na forum i robią z Ciebie "Mirka handlarza" , który chce zrobić ulepa. Pozdrawiam polskie cebulki. Temat do zamknięcia.
  6. pawelziom

    Audi A4 B6 Avant

    Mówię o lampach w karoserię. Nawet po zmianie zderzaka i klapy podejrzewam, że nie podejdą.
  7. pawelziom

    Audi A4 B6 Avant

    Czyli ogólnie nie będzie pasować.
  8. pawelziom

    Audi A4 B6 Avant

    Czyli ogółem w budowie są różnice i bez wymiany klapy i zderzaka by się nie obyło? Z wygladu sa prawie identyczne.
  9. pawelziom

    Audi A4 B6 Avant

    Witam, Mam następujące pytanie, gdyż nigdzie w sieci nie znalazłem odpowiedzi. Mianowicie czy do audi A4 B6 Avant można zamontować tylne lampy z audi A4 B7 Avant? Uchwyty po bokach jak na zdjeciach widzialem sa identyczne natomiast, nie wiem czy sama lampa ma taki sam kształt?
  10. Szukałem juz nawet schematów, rozpiski od tego modułu haka ale albo wszystko w języku niemieckim, albo brak wogole. Najchętniej to bym go wywalil i dal jakis oryginalny zeby wszystko dzialalo jak nalezy. Co do pdc to wszystkie zasilania są, po wrzuceniu biegu wstecznego piszczy błąd i odcina zasilanie. Brak komunikacji CAN z PDC.
  11. Poduszka cała, jak nowka nigdzie nie ma śladów spekania czy wycieku. Sprawdzane odrazu.
  12. Auto zakupione z DE. W aucie fabrycznie byl pakiet PDC tył. Niestety od zakupu czujniki jak nie działały tak nie działają. Doczytałem się w dokumentach, że hak byl dokladany w 2006r. Jak narazie w aucie od zakupu wymienione MCE LOW wer. D na MCE HIGH wer. L. Poniżej zdjęcia tego co jest zamontowane w aucie. Po włączeniu zaplonu i załączeniu biegu wstecznego jest dlugi sygnał dźwiękowy po czym przy każdym następnym wlaczeniu biegu wstecznego juz nic się nie dzieje. Nie ma komunikacji na kanale : 10 i 76. Brak jest też komunikacji z modułem haka. Po zakodowaniu MCE z 11001 na 11101. Otrzymuje kod bledu odnośnie modułu haka. Jak odepne kostki z modułu haka to nie działa oświetlenie z tyłu auta. A PDC w dalszym ciagu nie ma komunikacji z VCDS lub VAS. Z modulu haka do brazowej kostki na pin 5 pociągnięty jest dodatkowy kabelek.
  13. Przy silniku został mi się taki błąd.
  14. Kodowanie MCE to 11001 MCE nie było podpięte w tym czasie. Po prostu czerwony kabel z przekaznika zaiskrzył mi z bolcem do którego przykrecony uchwyt przekaźników i mce. Wszystkie bezpieczniki w aucie przepatrzylem i byly cale pod maska byla spalona "15" , byłem po nocce jak zagladalem pod obudowe sterownika silnika i nie doszukiwalem sie tam innych bezpiecznikow. Co do V22 i G241 to coś musi być na rzeczy, po odpaleniu auta spalanie cały czas pokazuje 40.2l/100km , pokazuje zasieg na 400km mimo ze mam prawie caly bak paliwa. W dodatku pedał hamulca jest twardy po odpaleniu auta. Czy są jakies bezpieczniki/przekaźniki odpowiedzialne za wyzej wymienione przypadłości. W aucie wszystkie bezpieczniki sprawne w skrzyneczce kolo dolnego slupka A. Duze bezpieczniki za przekaznikami są całe. Przekazniki 370 i 53 podmieniane na sprawne , metalowe 2 bezpieczniki podmieniane tez sprawne. A problem nadal występuje.
  15. MCE nie było podpięte w tym czasie. Po prostu czerwony kabel z przekaznika zaiskrzył mi z bolcem do którego przykrecony uchwyt przekaźników i mce. Wszystkie bezpieczniki w aucie przepatrzylem i byly cale pod maska byla spalona "15" , byłem po nocce jak zagladalem pod obudowe sterownika silnika i nie doszukiwalem sie tam innych bezpiecznikow. Moze kodowanie trzeba zmienic czy cos w tym stylu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...