Skocz do zawartości

westospompuj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O westospompuj

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia westospompuj

1

Reputacja

  1. Jak tyś to rozebrał? 2. Jak dmucham w niego to nic się nie dzieje, po prostu powietrze leci bez oporu. Zaworek nie powinien się jakoś otwierać czy coś? Aaaa nie czekaj, to nie ten zawór.
  2. Problem solved. Zapchane kanały odpływowe na podszybiu. Przetkane i profilaktycznie wymieniłem uszczelkę pod komputerem. Woda podchodziła tak wysoko, że przelewała się sparciałą uszczelką od linki otwierania maski. Auto postało na słońcu dobre 2 dni i jest wszystko ok.
  3. Jak możesz to nagraj ten dźwięk i wrzuć na yt.
  4. Czekaj czekaj, w pracy o tym myślałem i poszperałem na innych forach i na forum A3 piszą o tym zaworku dv. Ze jak jest uszkodzony to przepuszcza powietrze i ono dalej się odbija co powoduje właśnie teki efekt pierdzenia. A może u mnie ten dv jest walniety bo gdy go odpinam to praktycznie zero różnicy.
  5. U mnie jest to samo, przy odpuszczaniu gazu słychać terkotanie (99% to klapka wg) ale podczas jazdy słychać dosłownie grzechotkę, taki jakby niemetaliczny dźwięk/pierdzenie. Odpinałeś wtyczkę od dv? Jak dojdziesz do tego, daj znać. P.S. To forum chyba umarło bo do pomocy to żaden ale do spuszczania się nad autami i chwalenia się to pierwsi
  6. Cześć, dziś spotkała mnie dziwna sytuacja, mianowicie prędkościomierz przestał działać. Niby nic ale w tym samym czasie zaczęło szarpać przy puszczaniu gazu (najbardziej czuć to na 2 biegu) szarpanie porównywalne z mocno wywaloną poduszką silnika (edit: słychać stuknięcie). Szarpanie dosyć mocne, że aż czuć w plecach. Może to ma związek ze sobą? Dodam, że dziś pada deszcz, może czujnik jakiś zalany. pomysły? EDIT: test poduszek odbyty
  7. Odświezam. Złącze elastyczne wymienione i teraz cisza lecz lepiej słychać brzęczenie. Na postoju jak się dodaje gazu to lekko tylko pobrzękuje ale teraz lepiej słychać podczas jazdy. Na obojętnie jakim biegu, im większe obroty tym szybciej brzęczy. Dosłownie jak dziecięca grzechotka i to nie aż taki metaliczny dźwięk a bardziej pod jakiś plastikowy/gumowy, takie odnoszę wrażenie. Mechanik stwierdził, że to ni chu*a nie napinacz. Mogą to być popychacze zaworowe (jak odpalam rano to nie kopci jak to podczas usterki popychaczy). Aaa zapomniałem a może to pomoże, dalej czuć spaliny w kabinie na postoju.
  8. Hehe to też nie, kolejny mechanik stwierdził, że ni c**ja nic nie słyszy ze strony napinacza i turba (no ja słyszę ewidentnie napinacz) i złącze elastyczne jest dziurawe, pierdzi wydech i że może przez to tak brzęczy. no nie wiem, w piątek za tydzień mam termin i zobaczymy.
  9. To się pod uszczelkę daje silikon? O.o gdzie? Jak?
  10. Dzięki za odpowiedź. Właśnie zastanawiało mnie czy coś tam można zrobić nie tak, gdzie są tylko 3 śruby do wkręcenia Ciśnienie sprawdzane po wymianie wszystko ok.
  11. Cześć, jak w temacie, po wymianie kompletu, napinacz brzęczy jak grzechotka. Przed wymiana hałasował tylko przy puszczaniu gazu a teraz non stop. Komplet FEBI. Co może być przyczyną, czy da się coś zrobić nie tak przy montażu? (pokrywę zdejmowałem i sprawdzałem po mechaniku, niby ok, bez luzów, 16 oczek odstępu łańcucha jest itp). Czy napinacz febi ma jakieś numery, napisy itp? Ten który był w zestawie był całkowicie goły, bez numerów, napisów itp. Wszystko w pudełkach febi było, itp.
  12. Wiesz, szczerze to mam nadzieję, że to aku lecz aku jest jak nowe, nigdy problemów nie było a wieczorem jeszcze z pracy wróciłem normalnie. Nie mam jak sprawdzić bo musiałem rowerem dymać z rana
  13. Cześć, rano chcąc jechać do pracy auto zdechło. Nie reaguje kluczyk, otworzyłem manualnie i po przekręceniu stacyjki zero reakcji tylko ledwo świecącą się kontrolka absu. Wczoraj wszystko normalnie działało. Ktoś miał taki problem lub wie o co może chodzić? EDIT: kluczyk mam tylko jeden, łamany. 1.8t 1999r anb.
  14. Poszperałem na niemieckich forach i piszą o takiej klamrze. Ktoś to stosował?
  15. Dobra, jeśli okaże się, że to, da się to jakoś naprawić? Właśnie wsadziłem kupę kasy na łańcuszek z napinaczem... Ehh.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...