Jump to content

Karl190

Pasjonat
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Karl190

Informacje

  • First name
    Karol
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 115 + 118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003 + 020 (ten spraprany bo zrobiłem 2 razy na tej samej nazwie pliku i nie nadpisało, na dniach poprawię) Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002 + 033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL
  2. Tak jak mówiłeś, kolego, turbina popękana, luźny wg i luzy w obydwu osiach. Suszarka zregenerowana, zgodnie z zaleceniami 1000km docierania na spokojnie. I teraz tak: doładowanie 0,3-0,4 bara i wskazania przepływki na poziomie 90-100 g/s. Trafiłem na informację, że walnięty MAFS może obcinać doładowanie, jego wskazania ewidentnie są za niskie. I tu pytanie, czy na przepływkę może oddziaływać jakiś inny element (szczelność sprawdzona)? Wolałbym mieć pewność zanim kupię nowy, bo to jednak 4 stówki. Przepływomierz bosch z 2016 roku, nie wiem jak sprawdzić czy oryginał, profilaktycznie też wymoczo
  3. Trochę mi to zajęło, ale ostatecznie sprawdziłem szczelność dolotu - wg. poradnika - nie znalazłem żadnej nieszczelności. Sprawdziłem DV, zaworek pod kolektorem ssącym (N112?), założony nowy N75 i też wszystko jest sprawne, a turbina dalej ładuje 0.3, w porywach do 0.5. Przy okazji N75 zaobserwowałem, że gdy go nie ma (próbowałem najpierw przeczyścić, ale za słabo skleiłem i trójnik odpadł od samego zaworu) to turbina ładuje 1 - 1.1 bara (poniżej logi). Czy to mimo wszystko może wskazywać na WG? 115+118 z urwanym N75: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL
  4. Wybaczcie, ze odkopuje stary temat, ale skoro juz jest watek o oslonach - Kupilem oslone zewnetrzna spidana. Po numerach wszystko sie niby zgadza, ale jak bym nie probowal nie moglem jej zalozyc na przegub. Tak jakby byla ciut za mala srednica + nie pomagal fakt, ze jest dosc sztywna. Po 4h walki zalozylem z powrotem stara i weszlo bez najmniejszego trudu. Czy to normalne, ze ona tak ciezko wchodzi, czy cos robie nie tak?
  5. Dziękuję bardzo za wskazówki! Na pewno przejrzę cały układ. Mógłbyś coś jeszcze powiedzieć na temat kątów wyprzedzenia zapłonu? Nie są za duże wartości? Nie bardzo mogę znaleźć jakieś przedziały norm.
  6. Witam szanownych użytkowników! Serdecznie proszę o opinie dotyczące logów mojego samochodu: Na początek logi statyczne (benzyna): 090 + 093 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 032 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002 + 033 Show log - VAGLOGI
×
×
  • Create New...