-
Content Count
6 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0About Karl190

Informacje
-
First name
Karol
-
Location
Wrocław
Car
-
Car model
A4 B6
-
Car body
Avant
-
Year of production
2003
-
Engine
1.8 T
-
Engine code
BEX
-
Drive
FWD
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
PB+LPG
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
115 + 118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003 + 020 (ten spraprany bo zrobiłem 2 razy na tej samej nazwie pliku i nie nadpisało, na dniach poprawię) Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002 + 033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL
-
Tak jak mówiłeś, kolego, turbina popękana, luźny wg i luzy w obydwu osiach. Suszarka zregenerowana, zgodnie z zaleceniami 1000km docierania na spokojnie. I teraz tak: doładowanie 0,3-0,4 bara i wskazania przepływki na poziomie 90-100 g/s. Trafiłem na informację, że walnięty MAFS może obcinać doładowanie, jego wskazania ewidentnie są za niskie. I tu pytanie, czy na przepływkę może oddziaływać jakiś inny element (szczelność sprawdzona)? Wolałbym mieć pewność zanim kupię nowy, bo to jednak 4 stówki. Przepływomierz bosch z 2016 roku, nie wiem jak sprawdzić czy oryginał, profilaktycznie też wymoczo
-
Trochę mi to zajęło, ale ostatecznie sprawdziłem szczelność dolotu - wg. poradnika - nie znalazłem żadnej nieszczelności. Sprawdziłem DV, zaworek pod kolektorem ssącym (N112?), założony nowy N75 i też wszystko jest sprawne, a turbina dalej ładuje 0.3, w porywach do 0.5. Przy okazji N75 zaobserwowałem, że gdy go nie ma (próbowałem najpierw przeczyścić, ale za słabo skleiłem i trójnik odpadł od samego zaworu) to turbina ładuje 1 - 1.1 bara (poniżej logi). Czy to mimo wszystko może wskazywać na WG? 115+118 z urwanym N75: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL
-
Karl190 changed their profile photo
-
Wybaczcie, ze odkopuje stary temat, ale skoro juz jest watek o oslonach - Kupilem oslone zewnetrzna spidana. Po numerach wszystko sie niby zgadza, ale jak bym nie probowal nie moglem jej zalozyc na przegub. Tak jakby byla ciut za mala srednica + nie pomagal fakt, ze jest dosc sztywna. Po 4h walki zalozylem z powrotem stara i weszlo bez najmniejszego trudu. Czy to normalne, ze ona tak ciezko wchodzi, czy cos robie nie tak?
-
Dziękuję bardzo za wskazówki! Na pewno przejrzę cały układ. Mógłbyś coś jeszcze powiedzieć na temat kątów wyprzedzenia zapłonu? Nie są za duże wartości? Nie bardzo mogę znaleźć jakieś przedziały norm.
-
Karl190 started following Prośba o sprawdzenie logów - 1.8T BEX +LPG
-
Witam szanownych użytkowników! Serdecznie proszę o opinie dotyczące logów mojego samochodu: Na początek logi statyczne (benzyna): 090 + 093 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 032 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002 + 033 Show log - VAGLOGI