Skocz do zawartości

MARTINNN

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MARTINNN

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MARTINNN

0

Reputacja

  1. Nie ma nic prostszego do zlokalizowania jak otworzysz maskę to po lewej stronie w grodzi silnika będziesz miał przewód wchodzący od podciśnienia w ten łącznik gumowy przyda ci się co najwyżej śrubokręt płaski to wytargania tego przewodu z łącznika następnie dobierasz sobie tulejkę metalowa bądź plastikowa nie za długo ok 12 mm a średnicę będziesz widział jaka żeby nie była tylko mniejsza od średnicy otworu przewodu podciśnienia i zakładasz z powrotem i powinno pomóc u mnie poprawa była znaczącą ale jak kolega jeden wcześniej napisał ten łącznik majątek nie kosztuje i wymieniłem go na nowy wagowski bo też nie lubię prowizorki (w pierwszym.poscie masz nr oem) i teraz jest jeszcze lepiej.
  2. Witam serdecznie potweirdzam ze sposób kolegi iwadrian jest skuteczny w odniesieniu do poprawy zdecydowanej siły i czułości hamulców. U mnie objawiało się tym że raz działały normalnie a raz trzeba było cisnąć hampel dość mocno, po włożeniu plastikowej tulei nastąpiła znaczna poprawa pracy hamulców wróciła przedewszystkim czułość nacisku czego mi brakowało. Z racji że jest to tymczasowe rozwiązanie docelowo wymienię ten gumowy łącznik na nowy oryginalny. Podziękowania dla kolegi iwadrian:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...