Skocz do zawartości

tipak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tipak

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Wejherowo

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia tipak

0

Reputacja

  1. Jeżeli log to tosamo co odczy w czasie żeczywistym to delphi ma coś takiego... wracając mam przyczyne to przepływomierz. Dmuchałem w niego kompresorem i uszkodziłem. Nie wiedziałem że nie można. Ale jeszcze pytanie mam bo wyczytałem że podobno z zawór kombinowany "czyli tam gdzie prawdopodobnie dostał sie piasek" dostarcza powietrze na zawory wydechowe, podnosi to temp. spalin i przyśpiesza nagrzewanie się i sprawność katalizatora. Jeżeli tak jest to czy na zawory wydechowe mógł pójć piasek?
  2. Jeszcze nie robiłem log-ów. Mam komputer diagnostyczny delphi wydaje mi sie że ma tą funkcje. Wrzucę około 18stej/19stej.
  3. Witam Mam problem z silnikiem 1.8t avj nie równa praca silnika, przy przyśpieszaniu zbiera sie jakby chciał ale nie mógł po około 3-5sek. dostaje mocy i przyśpiesza. Zaczęło sie od tego że wydmóchałem piasek z puszki filtra powietrza zabezpieczyłem wszystkie rurki prócz jednej której nie zauważyłem która trafia do pompy powietrza wtórnego. Rozebrałełem rurki, przedmuchałem. Ale bez efektu.
  4. Ok teraz już wiem o co chodzi dzięki. Będę musiał kupić nowy napinacz z cewką.
  5. Teraz ja odgrzeje kotleta Czy łańcuszek z napinaczem pasuje z a4 b5 1.8t AEB do b6 1.8t AVJ bo w b6 jest do wymiany a moje stare b5 idzie na części po stłuczce a jakieś 40tyś. temu było wymieniany napinacz z łańcuszkiem
  6. Znalazłem co nieco jest tutaj wytłumaczone
  7. Czyli AVJ ma zmienną faze rozrządu? Poza tym zawsze myślałem że zmienne fazy rozrządu to część mechanicza która nie jest sterowana elektronicznie
  8. Witam Czy łańcuszek z napinaczem pasuje z a4 b5 1.8t AEB do b6 1.8t AVJ bo w b6 jest do wymiany a moje stare b5 idzie na części po stłuczce a jakieś 40tyś. temu było wymieniany napinacz z łańcuszkiem
  9. tipak

    Swap Skoda Rapid

    Witam Mam a4 b5 1.8t AEB. Planuje kupic skode rapid. Zastanawiam sie nad przekładką silnika na 1.8t z mojego audi. Najbardziej zastanawia mnie elektryka jak to pożenić z licznikiem np.obroty inne czujniki. Wspomaganie kierownicy, pedał gazu bo w audi jest jeszcze na linke.Czy ktoś zmierzył się już z takim problemem? Mam znajomego który robił już pare przekładek ale chciałbym też zasięgnąć waszej opini. Góra
  10. Witam Mam problem z przepustnicą. Z odczytu błędów mam "Moduł sterujący przepustnicę ICS (J338). Przepustnica nie piszczy po przekręceniu zapłonu. Na biegu jałowym mam zbyt niskie obroty około 400/500obr/min. i po dodaniu gazu nie mogę przekroczyć wartości 1000obr/min. bo spada/dławi się i obroty spadają znowu do 400/500obr/min. Czyszczenie nic nie dało. Kupiłem nową używaną i też nie pomogło. A zaczęło się od tego że chciałem podwyższyć przebieg po wymianie licznika przez program VAG Comander 3.6. Wchodziłem też w ECU i wydaje mi się tam mogłem uszkodzić sterownik.
  11. Dziękuje za odpowiedź Myślę że sobie poradze. Dziwie się tylko że nie wiedzieli o tym w punkcie napraw liczników.
  12. Witam W moim a4 b5 1.8t nie działał prędkościomierz i fis, kupiłem okazyjnie używany licznik z tym że od 2.6 V6 i wszystko jest porządku tylko obroty mam za niskie. Na jałowym biegu jakieś 400/450 odcinka przy 4500. Czy to wina licznika czy może w 2.6 V6 np. czujnik wałka jest inny i daje inny sygnał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...