Jump to content

grzbig

Pasjonat
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About grzbig

  1. Witam Panowie. Mam pytanie do ogarniającyh ten temat. W jakich silnikach występowały te zmienne fazy rozrządu zarówno wzdłużnych jak i poprzecznych?.I jeżeli moglibyście wyjaśnić dokładnie, krok po kroku zasadę działania tego mechanizmu w silnikach 1.8T VAG to byłbym bardzo wdzięczny bo interesuje mnie ten temat a w internecie wiele znaleźć nie mogłem. Dziękuje i pozdrawiam.
  2. Moim zdaniem pompa do pompiarza jeszcze raz, coś jest nie tak z tą pompą.
  3. Dziś przed 15 na parkingu podziemnym Millenium hall granatowy sedan b5 2.6 quattro z klubowymi ramkami, Pozdrowienia
  4. no tak AHU bez zmiennej geometrii, mój błąd...
  5. Z jakim wężem od odmy? tam nic od odmy nie idzie do tego zaworka... Kamil, najprawdopodobniej masz zapieczoną zmienną geometrie w turbo i przeładowywuje, poszukaj kogoś z forum w okolicy kto ma kabelek i turbo do zlogowania.
  6. Witam koledzy. Proszę o wyrozumiałość, dopiero zaczynam logować. Błędów przed logowaniem brak. Chciałem przeprowadzić komplet logów dynamicznych mojego audi, zacząłem od grupy 000. Przy 3-3,5 notlauf, z grupy 000 wklejam tylko tyle co zdołałem zlogować. Zgasiłem silnik, skasowałem błąd( intake manifold pressure) czyli klasyka, przeładowanie, i przeszedłem od razu do grupy 011. Wklejam dwa logi jeden robiłem kilka dni wcześniej tylko tej grupy, drugi z dzisiaj zaraz po notlaufie i grupie 000. O dziwo dzisiaj po notlaufie w grupie 000, nie przeładowało tak jak wcześniej. Ogólnie z tego co wniosk
  7. Witam, mam koledzy takie pytanie. Mojemu bratu w audi A4 2.5 tdi pali bezpiecznik 15 amperowy przy Ecu. Po zmianie na nowy ujedzie z 300m i auto w tryb awaryjny wpada, Co może byc tego przyczyną i gdzie szukać, za jakie urządzenia odpowiada ten bezpiecznik? ---------- Post dopisany 14-10-2012 at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany 13-10-2012 at 19:47 ---------- Problem rozwiązany, bezpiecznik miedzy innym jest od zaworu N75. I to ten zawór robił zwarcie i go palił. Po wymianie zaworka wszystko ok.
  8. Witam was. Mam ułamany jeden ''słupek'' na zaworku N75. Z tego słupka wychodzi wężyk podciśnienia na gruchę. Poprzedni właściciel jakoś to posklejał na sztukę ale teraz już cały czas spada wężyk i muszę ten zaworek kupić. Pytanie mam czy kupić używany ten zaworek na allegro czy jakiś nowy tani zamiennik? Czy używka np od passata AFN też będzie pasował np ten? śruba ZAWÓR TURBINY N75 PASSAT B5 1.9 TDI AFN AVG (2694930371) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
  9. Witam wszystkich forumowiczów, na imię mam Grzesiek od niedawna jestem posiadaczem Białego Audi A4 1.9TDI sedan. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...