Skocz do zawartości

ibanezratm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ibanezratm

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

140 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ibanezratm

0

Reputacja

  1. Ok. Zrobione. Idąc tym tropem od kostki na górze chłodnicy okazało się że wiązka kabli PDC przetarła się na wysokości 20cm od kostki przy stalowej belce pod zderzakiem. Jeden przewód się przetarł. Może komuś się przyda. Pozdrawiam.
  2. Śledząc ten wątek oraz zbierając informację na ten temat wnioskuję, że niektórzy mają mała bądź też znaczny luz. 1. wymieniają samo łożysko oraz dokładają pierścienie z zestawu na allegro 2. przy większym luzie stosują klej do łożysk 3. następnie w grę wchodzi tulejowanie otworu ale to już znacząco podbija cenę naprawy 4. są osoby które stosują rożnego rodzaju tuleje lub inne blachy, itp. - nie daje to dobrych rezultatów. Pytanie. Czy jest tu ktoś kto stosował płynny metal (dwuskłanikowy klej stosowany do napraw ubytków w odlewach aluminiowych), czy zdało by to egzamin jeżeli otwór łożyska się wyrobił powyżej 2mm średnicy?
  3. Dziękuje, pójdę za Twoją radą.
  4. Jak zrobiłeś tą tulejkę ? Masz może zdjęcie? Duży miałeś luz w gnieździe?
  5. Taki sam problem miałem w A6 C5, A6 C6 oraz w A3 8P. Do mechanizmu wycieraczki dostaje się woda. Konstrukcyjnie jest do bani. Jeżeli auto ma swoje lata mechanizm nabiera wody i rdzewieje od środka (w środku; dwie metalowe przekładnie, metalowe ramię i plastikowe koło zębate) mechanizm gorzej chodzi i dochodzi do zatarcia. Dlatego chodzi powoli, lub "nie ma siły wrócić". Jeszcze jest tam przewód doprowadzający płyn do spryskiwacza. Wielokrotnie to rozbierałem w różnych modelach i odrdzewiałem, czyściłem i smarowałem na nowo. Zabieg taki pomaga, aczkolwiek z wiekiem pojawiają się coraz większe luzy oraz odrdzewianie robi swoje, nie chodzi to już tak precyzyjnie jak powinno. PS. Rdza także dostaje się do rurki doprowadzającej płyn spryskiwacza, zapycha się dysza. Proponuję kąpanie dyszy w gorącym occie.
  6. Taki sam problem miałem w A6 C5, A6 C6 oraz w A3 8P. Do mechanizmu wycieraczki dostaje się woda. Konstrukcyjnie jest do bani. Jeżeli auto ma swoje lata mechanizm nabiera wody i rdzewieje od środka (w środku; dwie metalowe przekładnie, metalowe ramię i plastikowe koło zębate) mechanizm gorzej chodzi i dochodzi do zatarcia. Jeszcze jest tam przewód doprowadzający płyn do spryskiwacza. Wielokrotnie to rozbierałem w różnych modelach i odrdzewiałem, czyściłem i smarowałem na nowo. Zabieg taki pomaga, aczkolwiek z wiekiem pojawiają się coraz większe luzy oraz odrdzewianie robi swoje, nie chodzi to już tak precyzyjnie jak powinno. PS. Rdza także dostaje się do rurki doprowadzającej płyn spryskiwacza, zapycha się dysza. Proponuję kąpanie dyszy w gorącym occie.
  7. A4 B8 2.0 TDI CAGA 2008 143KM, Wszystkie czujniki działają oprócz tego jednego. Jak jeden nie łączy to system nie działa i dźwiękiem ostrzega oraz miganiem diody
  8. Witam wszystkich serdecznie. To mój pierwszy post na tym forum. Czy jest ktoś kto pomoże mi rozwiązać problem. Mianowicie. Borykam się z niedziałającym systemem parkowania. A4 B8 2.0 TDI CAGA kupiłem w lutym 2020r. PDC mam przód i tył. Błąd objawia się sygnałem dźwiękowym i migającą diodą na przycisku. Organoleptycznie stwierdziłem, ze nie działa jeden z czujników (dokładnie przód pierwszy z lewej). Przykładając ucho słuchać że nie brzęczy. Kupiłem więc na alledrogo oryginalny używany czujnik. Okazało się że po wymianie też nie działa. Zamieniłem więc inny działający czujnik i okazało się, że najprawdopodobniej nie dochodzi napięcie na kablu tylko do tego jedynego czujnika. Poradźcie proszę co teraz zrobić. Rozebrać całą wiązkę, sprawdzić kable, itp. Nie wiem gdzie ta wiązka idzie i gdzie się łączy dalej pod przednim zderzakiem. Czy to jest jakaś typowa usterka w tym modelu. Proszę o porady od czego zacząć. Dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...