Skocz do zawartości

slayer74

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slayer74

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia slayer74

0

Reputacja

  1. Przewód luźno latał bałem się aby się nie zerwał i czegoś nie uszkodził podczas jazdy. No bo jak ją przymocować na stałe z powrotem - klej odporny na wysokie temperatury? Zostawiłem sobie oczywiście tez tą urwaną. Ponoć gdy ta sonda nie jest aktywna silnik może nie uzyskiwać pełnej mocy. U mnie jeździ poprawnie nie ma "muła" choć porównania z bliźniaczym autem nie mam. Na nową - używaną sondę mam gwarancje rozruchową.
  2. 2. Sonda o którą pytałem to dokładnie czujnik NOx używane są od 300 do 500 zł i t tylko kilka aukcji na allegro, otomoto itp. a nowa 2 tys. zł Kupiłem używaną, już wymieniona ale jest "wycięta" w kompie i nie wiadoma czy jest sprawna. Na dniach umówię się z auto-elektrykiem , który specjalizuje się w VAGach zobaczymy co on powie
  3. 1. Tłumik okazał się sprawny bez przedmuchów. 2. Klucz/nasadka do tej uszkodzonej sondy standardowy rozmiar-22mm ale sprzedawca sprawdzam mi w sklepie i np. nowa sonda Denso jest 18 mm chyba ze omyłkowo chodziło mu o sondę przed katalizatorem. Odstawiam go za dwa dni do mechanika na wymianę. Twierdzi że w przypadku tej sondy może nie pokazywać błędu.
  4. 1. Przy okazji kliku napraw mojej A4 B6 FSI 2.0 u auto-elektryka jego mechanicy wymienili mi tłumik końcowy i "połatali" pozostałą część. Kilka dni temu dosłownie na kilka minut mogłem wjechać do znajomego na podnośnik dwukolumnowy i spojrzeć na tłumik i niestety wygląda na to że resztę trzeba jednak też wymienić co widać na zdjęciu, katalziator też? Jutro wjadę na kanał w garażu u innych znajomych i odpalę auto zobaczę czy są przedmuchy bo może te dziury nie są na wylot. Jakby trzeba było wymienić pozostałą cześć wydechu jaka firma polski Asmet (chwali się w necie w reklamach foto że robi lepsze tłumki niż tanie zamienniki ) czy jednak coś lepszego Bosal? 2. Okazuje się też że sonda lambda za katalizatorem "diagnostyczna" (tak się chyba to nazywa a nie czujnik xyz) się rozsypała i wychodzi cała luźno wisi (i tak jeździłem) zostaje tylko co jest wkręcone. Komputer mi nie pokazywał żadnej usterki typu Check Engine tak ma być? Czy może kiedyś jakiś "fachowiec" coś zje..ł i odłączył w kompie auta to na stałe - może ten od autoelektryka. Jaka nasadka potrzebna do wykręcenie tego - 22mm? Widzę np. na allegro, że do sond jest ogólnie ten rozmiar ale tu wydaje mi się że będzie za duża - muszę to sprawdzić. Jakiej firmy sondę polecacie: z tego co w necie to w temacie sond liczy sie Bosch, NGK, Densu. Czy po zamontowaniu tej sondy trzeba skasować jakiś błąd 3. Chciałbym kupić jakiś interfejs diagnostyczny do mojego Audi czy taki na początek może być: PROGRAM SDPROG PL + INTERFEJS ELM327 USB? Interfejs diagnostyczny AUDI A1 A2 A3 A4 A5 A6 PL 8616578832 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 129 zł - Interfejs diagnostyczny AUDI A1 A2 A3 A4 A5 A6 PL (8616578832). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
  5. Witam! Pozdrawiam wszystkich forumowiczów z lubskiego (okolice Zielonej Góry) szczęśliwy posiadacz (to się jeszcze okaże z czasem ) Audi A4B6 2.0 FSI srebrny metalic od czerwca 2019. Jak to w tym roczniku auta trochę już zostałem w nim zrobione i parę rzeczy następnych przydało by się naprawić/wymienić. Na tym aucie chciałbym się nauczyć podstawowych napraw samochodu. (jedna już za mną: naprawa złamanego zawisu schowka pasażera - zestaw blaszek z allegro ). Za nastolatka kręciło sie trochę kluczami przy rowerach i komarkach później przy samochodach nie miałem się od kogo uczyć przełom lat 80/90 XX wieku i zainteresowanie motoryzacją zmalało prawie do zera. Tu na forum mam nadzieję że dość szybko znajdę fachowe odpowiedzi na moje pytania. Za parę minut pierwsze pytanie - układ wydechowy i czujniki (sondy). ps. sam sobie się dziwie że tak późno wziąłem się za "grzebanie w autach" mając kumpla dwa domy dalej co ma podnośnik dwukolumnowy pod chmurką od kliku lat naprawia od czasu do czasu auta ze znajomym seniorem mechanikiem następne kilka domów dalej inni znajomi mają garaż z kanałem dostęp prawie bez ograniczeń , trzy sklepy z częściami w odległości 30 i 250m od domu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...