Skocz do zawartości

Michal_Fragger

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michal_Fragger

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHH
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michal_Fragger

0

Reputacja

  1. Dziękuje za odpowiedź Zobacze sterownik i sprawdze pozostałe elementy wokół. Jak coś udam mi się zdziałać dam znać Pozdrawiam
  2. Witam! Pod koniec marca po kilku jazdach w których zegary nie działały i braku mocy samochodu postanowiłem sprawdzić czy sterownik nie posiada błędów, otrzymałem ich w liczbie 3. Turbo: Jeden z błędów wskazywał na turbo tak, jak można było odczuć podczasz jazdy do 1/4 pedału gazu samochód miał moc, ale dalsze wciśniecie nie dawało żadnego efektu lub co najwyżej zwiększone spalanie. Dodatkowe informacje: Podczas robienie logów turba nie odcieło, zegary działały, logi dynamiczne i statyczne. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Zegary: Żaden z błędów nie wskazywał bezpośrednio na zegary, które zazwyczaj po przekręceniu kluczyka padają, a wskazówka od obrotów drga, jak na nagraniu (1). 2.2.mp4 Nie raz uda się po kilku próbach przekręcenia kluczyka na pozycje off-on sprawdzić aby działały, oczywiście prędkościomierz z tego co wywnioskowałem zaniża o ok:. 10km/h W dodatku zdarza się że gdy zegary padną samochód traci moc tak ja opisałem u góry. Nagrania zostały zrobione podczas testu zegarów. Filmik (1) został zrobiony podczas błędu zegarów, a na drugim (2) ten błąd nie wystąpił. 1.1.mp4 Prosiłbym o pomoc, gdyż nigdy nie obchodziłem się z vagiem, a zegary to już dla mnie czarna magia.Z góry bardzo dziękuję !
  3. Witam ! Zrobiłem logi (003,011,013) ponieważ wyskoczył mi błąd(00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 Control Difference-Intermittent) z tego co znalazłem ten błąd należy do turba. Dodatkowe informacje: Samochód pozwalał jedynie na użycie 1/4 pedała gazu, podczas robienie logów turba nie odcieło. Link: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Link: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Prosił bym o pomoc ponieważ nigdy nie miałem doczynienia z vagiem, a tymbardziej z tworzyonymi przez niego logami. Z góry bardzo dziękuje
  4. Witam ! Zrobiłem logi (003,011,013) ponieważ wyskoczył mi błąd(00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 Control Difference-Intermittent) z tego co znalazłem ten błąd należy do turba. Dodatkowe informacje: Samochód pozwalał jedynie na użycie 1/4 pedała gazu, podczas robienie logów turba nie odcieło. Link: http://vaglogi.pl/log-003_s0d29k.html Link: http://vaglogi.pl/log-011_VbI9B.html Link: http://vaglogi.pl/log-013_1W9aY.html Prosił bym o pomoc ponieważ nigdy nie miałem doczynienia z vagiem, a tymbardziej z tworzyonymi przez niego logami. Z góry bardzo dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...