Skocz do zawartości

M4ni3k

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O M4ni3k

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Wodzisław Śląski

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

394 wyświetleń profilu

Osiągnięcia M4ni3k

1

Reputacja

  1. Kanał 17 / Adaptacje 10/ Kanał 73 zmieniamy na 7. Samochód musi być po 2012 rokiem. Ja mam 2010 i nie mam możliwości zmienić na polski. Pozdrawiam
  2. Uniwersalne testery elektryczne Vag Com 20.4 Hex V2, OBDII, 16 Pin, kabel diagnostyczny, 20.4.1/20.4.2 drugi interfejs, ATMEGA 162 + 16V8B + FT232RQ|Przewody i złącza do diagnostyki samochodowej| - AliExpress PL.ALIEXPRESS.COM Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
  3. Jeśli by kogoś interesował link do map Audi MMI 3GP (HN +) 6.31.1 - 8R0051884HF (Europa 2020-2021) https://mega.nz/folder/gbwDRQwZ#LqRV8gGRtkMjqWI7oxq13A Podam jeszcze link z innego forum. GPS Power Forum: tech support and help desk WWW.GPSPOWER.NET https://mega.nz/folder/gbwDRQwZ#LqRV8gGRtkMjqWI7oxq13A
  4. M4ni3k

    Radio 3g basic

    Witam. Znalazłem takiego typa na chomikuj.pl MMI 3G BASIC - Audi Firmware - meggi55 - Chomikuj.pl CHOMIKUJ.PL MMI 3G BASIC • Audi Firmware • pliki użytkownika meggi55 przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • 4G0919884E.rar, BNav EU K0260 1 D1 (A4 A5 Q5 Q7).rar Czy ktoś jest w stanie sprawdzić że te pliki nie uszkodzą mi mmi 3g basic?
  5. Witam serdecznie. Jestem od niedawna posiadaczem Audi A4 rocznik 2010 Diesel, CAGA. Zauważyłem że nie grzeje mi się samochód do temp. 90 wskazówka zatrzymuje się trochę przed. Stwierdziłem że na pewno termostat. Ale dzisiaj stojąc w korku temp. na dworze 16 stopni. W samochodzie jakieś 80 stopni na zegarach nagle temp. zaczyna bardzo gwałtownie spadać do 50 stopni. I już nic z tej sytuacji nie zrozumiałem.. czy to faktycznie termostat a może czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Podaje złą informacje o temperaturze i samochód jest cały czas nie dogrzany a jak już postoi dłużej to załącza się wentylator. Jakiś tydzień temu byłem przepalić samochód na autostradę. Trzymałem go ponad 3000 obrotów. W tedy temp. była na 90 stopni. Jak wróciłem do domu to wentylator po zgaszonym silniku pracował jeszcze jakieś 2-3 minuty. Stwierdziłem że dopalał się DPF a może to też wina termostatu albo czujnika?? Nie mam możliwości na tą chwilę sprawdzenia czujników przed VCDS proszę jedynie o opinie na podstawie obserwacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...