Skocz do zawartości

Grze Gorz

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Grze Gorz

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Śląskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Siema, możesz się podzielić w co się wpiąłeś? Chcę doinstalować lampki do przednich drzwi. Z jakiego okablowania pociągnąłeś zasilanie i masę?
  2. aktualizacja, po 2 latach na oryginale nadal ładnie śmiga
  3. Radio wymienione na inne, nie udało mi się rozwiązać problemu
  4. Problemem się okazał bezpiecznik na podszybiu. Po wymianie bezpiecznika i oczyszczeniu zimnych lutów wentylator kręcił .
  5. Problemem była zaśniedziała skrzynka z bezpiecznikami na podszybiu. Po wyczyszczeniu tego wszystkiego wentylator zaczął się włączać. Ogólnie problem z klimatyzacją nadal występował ale w inny sposób: Klika się włączała po uruchomieniu silnika i po kilku minutach wyłączała. Żeby znów ją załączyć to musiałem zgasić auto i odpalić inaczej nie trybiło.. Samochodu już nie mam, tego problemu nie rozwiązałem
  6. Jednak problemem nie był termostat. Ani czujnik temperatury. Problem leżał w kompie. Komputer sterował termostatem i dawał mu impuls cały czas na otwacie. Po usunięciu błędów z VAG/VCDS. Termostat zaczął działać prawidłowo.
  7. Problemem się okazał bezpiecznik na podszybiu. Po wymianie bezpiecznika i oczyszczeniu zimnych lutów wentylator kręcił
  8. Witam, aktualizacja. Na oryginalnym filtrze przejeździłem aż do dziś czyli już te 2 lata i nadal działa bezproblemowo
  9. Temat rozwiązany, wentylator nie działał przez zaśniedziałe styki w komputerze na podszybiu. Styki przeczyszczone i wentylator uruchamia się przy 110 stopniach. Jeszcze pozostał problem z niedziałającą klimatyzacją, nie chce w ogóle się załączyć
  10. Przyczyną był również nowo zakupiony filtr paliwa z filtrona. Zakupiłem oryginał i działa już kilka miesięcy bez zarzutu, filtry z filtrona odesłałem na reklamację, uznali ale dopiero po kilku telefonach w tej sprawie, według nich filtry miały odpowiednie ciśnienie, ale udało się dotrzeć do porozumienia i zwrócili koszty.
  11. A to odpowiedź od oficjalnego sklepu filtron: "Sprawdziliśmy reklamację pod kątem jej zasadności i nie stwierdziliśmy żadnych problemów z regulatorem ciśnienia ani w 1 ani w 2 filtrze. Parametry pracy są właściwe. Z tego powodu reklamacje uznajemy za niezasadną i odrzucamy ją w całości" Więc parametry dla nich są odpowiednie ale nie na tyle, żeby auto sprawnie odpalało...
  12. Dokładnie na Alledrogo kupiłem cena to równe 200zł, poprzednie filtry z filtrona odesłałem na reklamację no i czekam na rozpatrzenie.
  13. Witam, od jakiegoś czasu mam problem z wentylatorem - nie chce się włączyć na postoju po osiągnięciu temperatury nawet 100 stopni. (Wymieniłem sterowanie wentylatorem, jednak problem jest nadal obecny) Zakupiłem włącznik termiczny do mojego modelu i teraz poszukuję jego lokalizacji. Nie mogę go namierzyć, na forum też szukałem jednak nie ma wyraźnego wskazania. Czy dam radę go wymienić bez rozbierania przedniego zderzaka? Po której stronie on się znajduje? Nie widzę żadnych kabli które mogą wskazywać na jego obecność. Będę wdzięczny za pomoc
  14. Dalej jest ok. Odpala bez problemu na oryginalnym filtrze.
  15. Mam to samo i szukam rozwiązania. Wymieniony : Czujnik temperatury, nowy sterownik wentylatora, przekaźnik na podszybiu w ECU, termostat. Wentylator się nie włącza, klima również nie chce się załączyć w dodatku pokazuje za duże ciśnienie na czujniku G65. Byłem popytać po warsztatach zajmujących się klimatyzacją ale mówią, że trzeba na początku rozwiązać temat z wentylatorem WODY aby można zająć się klimą... Jakieś porady?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...