Skocz do zawartości

Piotrek123Surmacz

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek123Surmacz

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Krosno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piotrek123Surmacz

0

Reputacja

  1. Zaczęło się od tego że na zakrętach zaczęła mrugać kontrolka recznego hamulca, dodałem płynu problem znikł na jeden dzień znowu wyskoczył sprawdziłem poziom płynu i jest wporzadku ale teraz cały czas mruga kontrolka od hamulca ręcznego Vag nie pokazuje żadnych błędów w systemie hamulcowym. Gdy odepnę kostkę od czujnika pod zbiorniczkiem płynu kontrolka nie swieci. Wymieniać czujnik czy macie pomysł żeby sprawdzić jeszcze coś innego.? Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam.
  2. Panowie, czujnik od stopu wymieniałem 3 krotnie i błąd się pojawią, nie pomaga jego wymiana na domiar złego teraz doszedł kolejny błąd... zamieszczam zdjęcie z vaga. Macie jakieś pomysły? Błąd jest nadal po ponownym uruchomieniu silnika lecz po przejechaniu 2 metrów gaśnic lecz pojawią się znowu po przejechania raz 1 km a raz 5 km . Samochód audi a4b6 kombi
  3. Panowie, czujnik od stopu wymieniałem 3 krotnie i błąd się pojawią, nie pomaga jego wymiana na domiar złego teraz doszedł kolejny błąd... zamieszczam zdjęcie z vaga. Macie jakieś pomysły? Samochód audi a4 b6 avant
  4. Zauważyłem że mruganie światła wysepuje tylko na biegu jałowym. Przy jechaniu z obrotami około 2000 problem znika.
  5. Jeśli chodzi o zewnętrzne oświetlenie mam lampy xenonowe, nie mrugają l, świecą wzorowo, oświetlenie led przy rejestracji tylnej wydaje się też być wporzadku nie mruga nie siepie nim. Wydaje mi się że występuje problem tylko wewnątrz samochodu. Po przejechaniu kilku kilometrów, mruganie światłem wewnątrz staje się mniej zauważalne ale występuje cały czas.
  6. Żarówki oświetleniowe raczej oryginalne, przynajmniej ja nie wymieniałem led jest tylko przy oświetleniu tylnej rejestracji. Problem występuje cały czas aczkolwiek dużo bardziej widoczny jest zaraz po uruchomieniu silnika. Czy takie skoki napięcia przy zapalonym silniku są wporzadku ? 20221209_153849.mp4
  7. W stanie spoczynku pokazuje 12.5 V a w czasie gdy silnik jest odpalony 14.3 V Firmy Varta , ma około 3 lata.
  8. Witam. W moim Audi a4b6 1.9 Tdi 130 ,96 kw , mam problem bo na biegu jałowym gdy włączę oświetlenie wewnątrz samochodu, mruganie światłem tj. Były skoki napięcia. Wrzucam filmik poglądowy. Może ktoś z was spotkał się już z takim problemem i podpowie coś? Z góry dziękuję za pomoc. 20221208_202454.mp4
  9. Witam, zrobiłem logi kilku grup. wskazówka obrotów minimalnie na biegu jałowym sie rusza jest to ledwo zauważalne, i czasami silnik wpada w dziwne wibracje jednak tego na obrotomierzu nie widac. przy robieniu logów przegazowałem samochód do 1.5 tyś - 2 tyś obrotów taką informacje znalazłem w internecie mam nadzieje że zrobiłem to dobrze. Proszę o sprawdzenie i ewentualne wnioski i rady. Pozdrawiam. LOG-01-000-AUDI 1.csv LOG-01-002-xxx-xxx.csv LOG-01-003-xxx-xxx.csv LOG-01-004-xxx-xxx.csv LOG-01-007-xxx-xxx.csv LOG-01-008-xxx-xxx.csv LOG-01-010-xxx-xxx.csv LOG-01-011-xxx-xxx.csv LOG-01-013-xxx-xxx.csv LOG-01-018-xxx-xxx.csv LOG-01-023-xxx-xxx.csv
  10. Przesyłam logi grup 013 ,018, 023, przegazowałem na tych grupach do 1.5 -2 tysiące obrotów podczas robienia logów. Taką informacje znalazłem w internecie więc tak zrobiłem mam nadzieje ze dobrze. LOG-01-013-xxx-xxx.csv LOG-01-018-xxx-xxx.csv LOG-01-023-xxx-xxx.csv
  11. Samochód : Audi A4b6 1.9 tdi 130 km 96 kw Witam, na biegu jałowym , wskazówka obrotomierza minimalnie faluje, jest to ledwo zauważalne ale jednak, ponadto silnik od czasu do czasu wpada w taka jakby delirke jest to odczuwalne tylko w środku w samochodzie. Ponadto dodam że samochód nagrzany do temperatury 90 stopni po zatrzymania pojazdu i gdy chodzi na biegu jałowym temperatura bardzo szybko leci w dół. Bledy: W silniku pokazuję tylko poduszkę pod silnikiem do wymiany. Poniżej zdjęcie że sprawdzania pompowtryskow. Macie jakieś pomysły na uzdrowienie silnika ?
  12. Panowie sprawa wygląda tak auto nie paliło bo prawdopodobnie mechanik który zmieniał mi kiedyś nie dawno pompowtrysk przekręcił srube i wydarła pompowtrysk z mocowania , przegwintowalem i włożyłem redukcję, samochód odpalił jednak chodzi na 3 cylindry 1 wtrysk nie działa. Na samym początku był błąd: elektroniczny błąd cylindra 1 , po skasowaniu już się nie pojawią. Czy możliwe jest ze wtrysk uległ uszkodzeniu a komputer nie wywala błędu?
  13. Nie zauważyłem niby ale myślisz że mógł by to być alternator ?
  14. Co jakiś czas trzeba było dolac płynu chłodzącego lecz nie jakoś czesto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...