Skocz do zawartości

Filip2001

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Filip2001

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Filip2001

0

Reputacja

  1. Ma ktoś numer tego kolanka? Nigdzie nie mogę znaleźć. Dostałem niby od Aso schemat ale akurat go tam chyba tez nie ma, ponieważ podobno schematy nie odwzorowują w 100% tego co jest pod maską.
  2. Płukanka była robiona w 2018r. i zmieniła niewiele :/ W pełni się z wami zgadzam, interwały za długie - mój błąd. A co sądzicie na temat tego castrola titanium edge full-s 5w40 w połączeniu z ALZ?
  3. Witam. Za około miesiąc czeka mnie kolejna wymiana oleju i chciałbym się dowiedzieć na jakim oleju jeździcie i ile wam go pije na 1000km (jeśli pije) + co ile zmieniacie ten olej. Aktualnie jeżdżę od 2018 na castrolu titanium edge full syntetyku 5w40 i pije mi go jakoś ~100/200ml na 1000km. Wymiany co +/- 15.000/20.000km. Jesli jest to możliwe po wymianie oleju na inny chciałbym zmniejszyć ta wartość lub ja zupełnie wyeliminować dlatego tez pytam was o rady. ? EDIT: Dodam ze mam LPG
  4. Możliwe ze to jest w sumie prawdziwy problem ale w takim razie chyba nic nie mogę z tym zrobić co?
  5. Całkiem możliwe następnym razem spróbuje się bardziej przyjrzeć, może coś ze stykami jest czy coś takiego, bo wtyczka ładnie siedziała nie była luźna itd. Dzieki anyway ze chciałeś pomoc ?
  6. Ok nie wiem juz totalnie o co chodzi.. Dzisiaj podjalem kolejne 30 prób, nastepnie podjechal kumpel i z ciekawosci sprawdzilismy na jego golfie IV - zadziałało za pierwszym. Potem stwierdzilem ze ostatni raz zerkne u siebie i boom **nagle dziala** Dzięki wszystkim za próby pomocy! Milego dnia
  7. Hmmm teraz znowu mam problem z wgl połączeniem się (wczoraj tez tak miałem ale za 15 razem się udalo) -wchodzę options, klikam com4 i program dostaje lagga, dopiero jak dołączę kabel wyświetli się od razu „nie znaleziono interfejsu”, gdy klikam w inne com’y wyskakuje od razu brak interfejsu, gdy zamieniam w menadżerze urządzeń na inny com - nic to nie daje
  8. Siemka dzięki za odp. Wlasnie na auto scanie jeśli dobrze pamietam było tylko „clear”, opcja która nie usunie mi check engine. Windows 8 + jeśli chodzi o ta aktualizacje systemu to zerknąłem sobie w historie i są jakieś update’y właśnie z maja (wtedy gdy kupiłem vaikena i tego tablecika właśnie) ale nie mam pojęcia czy te aktualizacje się zainstalowały po tym jak się bawiłem w samochodzie czy przed... ??
  9. Witam, jeśli ktoś mógłby pomoc było by superancko... Jakoś w maju kupiłem vaikena + zainstalowałem sobie vcds lite i wszystko śmigało ok, podłączyłem sie ogarnalem czemu wywaliło check engine itd.. nie było żadnych problemów. Do dzisiaj.. Chciałem się podłączyć (w sumie to drugi raz od tamtego momentu) w celu sprawdzenia błędów lecz z jakiegoś powodu nie mogę wejść do silnika, wszystko śmiga oprócz zakładki 01 engine której akurat potrzebuje.. Wyskakuje za każdym razem komunikat „too many communications error”. Ktoś coś wie na ten temat? Dodam ze chwile po tym jak u mnie wywalało ten błąd podłączyłem kabelek do audi a4 b5 kumpla i tam śmigało bez zastrzeżeń. EDIT: auto scan działa i błędy zerknąłem lecz chcialbym je tez usunac czego niestety nie moge zrobic przez zainstnialą powyzej sytuacje
  10. aaaa to odpada hahah maksymalnie rok jeszcze nim pojeżdżę i sprzedaje wiec nie ma sensu szczególnie ze te potężne 1.6 aż takich hebli nie potrzebuje ? chce zmienić na najzwyklejsze ale tez żeby nie odstawały jakościowo od ori Mimo wszystko dzięki za podpowiedz ?
  11. Witam, stoję przed zakupem nowych tarcz i klocków na przód do a4 b6 1.6. Moja pytanie brzmi czy opłaca się kupywać ori czy są może jakieś zamienniki które maja porównywalna jakość lub nawet lepsza i są tańsze? Co o tym sądzicie?
  12. Filip2001

    Swap 1.6 ALZ -> 1.8T BFB?

    Witam, z racji tego, że szkoda mi sprzedawać mojego egzemplarza (lakier jak i blacha jest w super stanie, spoczko wyposażenie - po prostu takiego egzemplarza z lepszym silnikiem szukałbym latami), a naprawdę brakuje mi już mocy i zaczynam się przez to męczyć - chciałbym się zapytać: Czy orientuje się ktoś i mógłby mi w przybliżeniu oszacować cenę swap'a 1.6 ALZ na 1.8T BFB razem z wszystkimi potrzebnymi komponentami? Dodam, ze aktualnie posiadam LPG i ze w 1.8T na razie bym jej nie doliczał ponieważ raczej nie będzie potrzeby jej zakładać Tak wiem ze się to mega nie opłaca, że lepiej sprzedać i kupić inny lub kupić anglika i podmieniać wszystko, pytam tylko o cenę części jak i szacowaną wartość robocizny - będę miał jeszcze troszeczkę czasu do namysłu. Pozdro!
  13. Wczoraj pierwszy raz testowałem KKL+przejsciowka+tablet win 8 i wyszlo spoczko, dziala normalnie tak jak bez przejsciowki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...