
kasza121
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kasza121

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Lubelskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
2.8 V6
-
Kod silnika
APR
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
kasza121 obserwuje zawartość Pompa ABS , Kodowanie airbag 8D0959655J , Wymiana satelit w torsenie i 1 inny
-
Panowie podepnę się do tematu żeby nie zakładać nowego wątku. Problem podobny. Dzisiaj przy -22 odpalony samochód i nic nie było. Wysiadłem oskrobać, wracam a tu kontrolka airbag. I teraz pytanie sterownik czy co. Nie da się błędu wykasować bo cały czas wraca.
-
DEV a dużo jest rzeczy do zmiany przy wymianie skrzyni na 6
-
W związku z dużym luzem na torsenie będzie mnie czekała wymiana skrzyni. Oznaczenie skrzyni to DWM. Teraz chcę zapytać czy szukać identycznej lub co można by włożyć. Albo z czego dało by się zaadoptować skrzynie 6 biegową i czy dużo by było przeróbek. Będę wdzięczny za odpowiedz i wszystkie sugestie
-
Panowie sterownik (czy to silnik) przy pompie zmieniony. Niestety żeby wymienić musiałem wyjąć wszystko i poodkręcać przewody dochodzące. Błędów już nie wyrzuca. Niby wszystko odpowietrzone, powietrza nie było a pedał wraz miękki i załącza się ABS. I spod kierownicy podczas jazdy dochodzi jakieś cykanie
-
Na różnych forach co znajduje to pomaga tylko wymiana pompy abs
-
Mam cały czas błąd. abs i wykrzyknik zółty, do tego migający ręczny. a do tego sterownik jest wbudowany w pompie
-
Panowie szybkie pytanie. Pompa o numerach 0265202401 8E0614111T. Muszą zgadzać się tylko numery czy musi być z danej marki. Bo są ogłoszenia i z mercedesa o takich samych numerach. Domyślam się także, że po wymianie hamulce do odpowietrzenia. Czy coś jeszcze???
-
A więc co. Pompa do wymiany czy sterownik uszkodzony
-
Na tych pinach nie ma żadnego wyniku. na innych pokazuje wartości tylko już nie zwracałem uwagi jakie. Na 13 i 14 miernik nic nie pokazał
-
Ten co zaznaczyłeś na zdjęciu jest podpisany 5, 6 obok jest wolne tylko jedno pole ale bez żadnego przyłącza na przekaźnik. Nie mam zielonego pojęcia nawet gdzie tego szukać i jak zmierzyć
-
niestety nic z tych rzeczy. Przekładałem również przekaźniki o tych samych numerach i bez zmian. Dalej abs i żółty wykrzyknik plus piszczący czerwony ręczny. kasuje i dalej wraca.
-
Fazii to są te pod kierownicą czy jeszcze gdzieś indziej szukać
-
Rozchodzi się o ten błąd. W sumie były dwa. Jeden co na zdjęciu a drugi z czujnika przy hamulcu. Czujnik wymieniony i spokój. Ale ten cały czas jest. Po skasowaniu cały czas wraca. Bezpieczniki sprawdzone, ale jak zobaczyłem te kable to zdębiałem trochę. Dodam, że po przekręceniu zapłonu kontrolki od absu i wykrzyknik gasną na chwilę i zapalają się z powrotem.
-
Chodzi mi o takie. Albo może ktoś podpowie co tu mogło być kombinowane. Banan dzięki za fotkę. Tu co masz pokazaną masę też ktoś wyciął jakiś czarny kabel
-
Wszystkie kable czerwone co idą pod przekaźnikami. Skręcane na śrubki