Skocz do zawartości

kasza121

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kasza121

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.8 V6
  • Kod silnika
    APR
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kasza121

0

Reputacja

  1. Panowie podepnę się do tematu żeby nie zakładać nowego wątku. Problem podobny. Dzisiaj przy -22 odpalony samochód i nic nie było. Wysiadłem oskrobać, wracam a tu kontrolka airbag. I teraz pytanie sterownik czy co. Nie da się błędu wykasować bo cały czas wraca.
  2. DEV a dużo jest rzeczy do zmiany przy wymianie skrzyni na 6
  3. kasza121

    wymiana skrzyni

    W związku z dużym luzem na torsenie będzie mnie czekała wymiana skrzyni. Oznaczenie skrzyni to DWM. Teraz chcę zapytać czy szukać identycznej lub co można by włożyć. Albo z czego dało by się zaadoptować skrzynie 6 biegową i czy dużo by było przeróbek. Będę wdzięczny za odpowiedz i wszystkie sugestie
  4. kasza121

    Pompa ABS

    Panowie sterownik (czy to silnik) przy pompie zmieniony. Niestety żeby wymienić musiałem wyjąć wszystko i poodkręcać przewody dochodzące. Błędów już nie wyrzuca. Niby wszystko odpowietrzone, powietrza nie było a pedał wraz miękki i załącza się ABS. I spod kierownicy podczas jazdy dochodzi jakieś cykanie
  5. kasza121

    Pompa ABS

    Na różnych forach co znajduje to pomaga tylko wymiana pompy abs
  6. kasza121

    Pompa ABS

    Mam cały czas błąd. abs i wykrzyknik zółty, do tego migający ręczny. a do tego sterownik jest wbudowany w pompie
  7. kasza121

    Pompa ABS

    Panowie szybkie pytanie. Pompa o numerach 0265202401 8E0614111T. Muszą zgadzać się tylko numery czy musi być z danej marki. Bo są ogłoszenia i z mercedesa o takich samych numerach. Domyślam się także, że po wymianie hamulce do odpowietrzenia. Czy coś jeszcze???
  8. A więc co. Pompa do wymiany czy sterownik uszkodzony
  9. Na tych pinach nie ma żadnego wyniku. na innych pokazuje wartości tylko już nie zwracałem uwagi jakie. Na 13 i 14 miernik nic nie pokazał
  10. Ten co zaznaczyłeś na zdjęciu jest podpisany 5, 6 obok jest wolne tylko jedno pole ale bez żadnego przyłącza na przekaźnik. Nie mam zielonego pojęcia nawet gdzie tego szukać i jak zmierzyć
  11. niestety nic z tych rzeczy. Przekładałem również przekaźniki o tych samych numerach i bez zmian. Dalej abs i żółty wykrzyknik plus piszczący czerwony ręczny. kasuje i dalej wraca.
  12. Fazii to są te pod kierownicą czy jeszcze gdzieś indziej szukać
  13. Rozchodzi się o ten błąd. W sumie były dwa. Jeden co na zdjęciu a drugi z czujnika przy hamulcu. Czujnik wymieniony i spokój. Ale ten cały czas jest. Po skasowaniu cały czas wraca. Bezpieczniki sprawdzone, ale jak zobaczyłem te kable to zdębiałem trochę. Dodam, że po przekręceniu zapłonu kontrolki od absu i wykrzyknik gasną na chwilę i zapalają się z powrotem.
  14. Chodzi mi o takie. Albo może ktoś podpowie co tu mogło być kombinowane. Banan dzięki za fotkę. Tu co masz pokazaną masę też ktoś wyciął jakiś czarny kabel
  15. Wszystkie kable czerwone co idą pod przekaźnikami. Skręcane na śrubki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...