Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich. Mam prośbę. Czy mógłby mi ktoś wrzucić zdjęcie wiązki a zwłaszcza czerwonych kabli pod kierownicą pod przekaźnikami. 

Posted

Co konkretnie potrzebujesz? Jakieś konkretne połączenie wiązki? 

 

Posted

Wszystkie kable czerwone co idą pod przekaźnikami. Skręcane na śrubki

Posted

mam taką fotkę tylko nie pamiętam czy to C5 czy B5 ale będzie bardzo podobnie 

P1050748a.jpg

Posted

Chodzi mi o takie. Albo może ktoś podpowie co tu mogło być kombinowane. Banan dzięki za fotkę. Tu co masz pokazaną masę też ktoś wyciął jakiś czarny kabel

IMG_20200403_203149.jpg

Posted

Na pewno te obcięte przewody nie były zamontowane fabrycznie. 

Posted (edited)

Ten czarno-zolty kabel to  zacisk to 75x - czyli plus po zaplonie ale zanikajacy w czasie pracu rozrusznika

 

Czerwone to staly plus 

Dokladnkie cos bylo dolozone niefabrycznie. 

Edited by Banan
Posted

Rozchodzi się o ten błąd. W sumie były dwa. Jeden co na zdjęciu a drugi z czujnika przy hamulcu. Czujnik wymieniony i spokój. Ale ten cały czas jest. Po skasowaniu cały czas wraca. Bezpieczniki sprawdzone, ale jak zobaczyłem te kable to zdębiałem trochę. Dodam, że po przekręceniu zapłonu kontrolki od absu i wykrzyknik gasną na chwilę i zapalają się z powrotem.

IMG_20200403_123626.jpg

Posted

Sprawdź bezpiecznik s53(50A pozycja 18 foto) oraz przekaźnik pozycja 7 na foto

DSC_5651.JPG

Posted

Fazii to są te pod kierownicą czy jeszcze gdzieś indziej szukać

 

Posted

sketch-1586088909424.png

Posted

niestety nic z tych rzeczy. Przekładałem również przekaźniki o tych samych numerach i bez zmian. Dalej abs i żółty wykrzyknik plus piszczący czerwony ręczny. kasuje i dalej wraca.

Posted

Może być silnik od pompy ABS trafiony 

Sprawdź miernikiem czy ma jakąś rezystancje 

Piny 13,14

Posted

A ten przekaźnik co zaznaczyłem na foto na pewno jest na pozycji nr7?

Posted

Ten co zaznaczyłeś na zdjęciu jest podpisany 5, 6 obok jest wolne tylko jedno pole ale bez żadnego przyłącza na przekaźnik. 

8 minut temu, Fazii napisał:

Może być silnik od pompy ABS trafiony 

Sprawdź miernikiem czy ma jakąś rezystancje 

Nie mam zielonego pojęcia nawet gdzie tego szukać i jak zmierzyć

Posted

Czyli przekeznik w twoim przypadku jest zintegrowany z pompą. Pozycja 3 na fotoDSC_5656.JPGDSC_5655.JPG

Posted

Na tych pinach nie ma żadnego wyniku. na innych pokazuje wartości tylko już nie zwracałem uwagi jakie. Na 13 i 14 miernik nic nie pokazał

IMG_20200405_162829.jpg

Posted

Pin 13,14 tyczyl się układu z zewnętrznym przekaznikiem

U Ciebie przekaźnik jest przy pompie

sketch-1586102063733.png

Posted

A więc co. Pompa do wymiany czy sterownik uszkodzony

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...