Skocz do zawartości

Pitrex2425

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pitrex2425

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Wieruszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Pitrex2425

0

Reputacja

  1. Przepraszam za brak odpowiedzi ale samochód poszedł na bok z powodu wypadku. Auto trochę postało i po przejechaniu 50paru km kłęby niebieskiego dymu z tyłu.. Samochód odpala bez problemu wkręca się jak wkręcał. Ale doszedł ten nieszczęsny dym. Pod korkiem minimalny mleczny nalot tj z układu chłodzącego. W zbiorniczku nie bulbocze ani na razie nic nie ubywa. Niestety jeździć tak nie ma sensu bo z tyłu zasłona dymna się robi. Turbo regenerowane jakieś pół roku temu więc wydaje mi się że to nie jego wina. Jak myślicie to wina zapieczonych pierścieni czy raczej uszczelka pod głowica W dodatku zdjąłem teraz dolot od turbo, cały zawalony w oleju Świeżym oleju bo był wymieniony. Odpiałem odmę, odpaliłem samochód trochę przegazowalem i ani grama dymu. Turbo leje? Czy odma siadła? Jak sprawdzić odmę
  2. Przepraszam za brak odpowiedzi ale samochód poszedł na bok z powodu wypadku. Auto trochę postało i po przejechaniu 50paru km kłęby niebieskiego dymu z tyłu.. Samochód odpala bez problemu wkręca się jak wkręcał. Ale doszedł ten nieszczęsny dym. Pod korkiem minimalny mleczny nalot tj z układu chłodzącego. W zbiorniczku nie bulbocze ani na razie nic nie ubywa. Niestety jeździć tak nie ma sensu bo z tyłu zasłona dymna się robi. Turbo regenerowane jakieś pół roku temu więc wydaje mi się że to nie jego wina. Jak myślicie to wina zapieczonych pierścieni czy raczej uszczelka pod głowica
  3. Chwilowo nie jestem na miejscu. To nie jest jakiś 'przerażający' metaliczny wydźwięk a raczej coś w stylu zalania silnika 2 płukankami. Po prostu dużo głośniej 'klekocze' no i ten niebieski dym. Myślałem o uszczelce pod głowica ale płynu nie wciąga. W dodatku auto przyspiesza bardzo dobrze.
  4. Witam mam problem ze swoim b7 1.9tdi 116km. Mianowicie samochód po odpaleniu dość głośno chodzi, wiem że te 1.9tdi nie były za ciche ale w porównaniu do tego samego silnika znajomego (klepie) głośniej. W dodatku przy kopnięciu w pedał gazu dymi na niebieskioale Tylko za pierwszym razem. Jeśli jadę bardziej dynamicznie nic nie kopci. Nie ma żadnych problemów z odpaleniem czy zimny czy ciepły. Zalany olejem 5w40 przy 261k km. Jakieś pomysły? Mam się przygotować na gruntowny remont?
  5. Sprawdziłem te styki od wtrysków i te złącze wszystko gra problem dalej ten sam. Błąd od wtrysków nie zawsze wyskakuje dopiero po długim kreceniu silnika
  6. Rozrząd sprawdzony 2x wszystko na swoim miejscu. Na wiązce żadnych uszkodzeń.
  7. Witam panowie. Wiem że na forum sporo takich tematów ale niestety nie znalazłem nic co by mogło coś podpowiedzieć. Mianowicie mam dość spory problem z odpaleniem samochodu po wypadku. Auto zostało już poskładane lecz przy próbie odpalenia silnik kręci coś tam łapie tak jakby na 2 gary, dymek z wydechu jest ale nie odpali. Próba na plaka nie daje rezultatu żadnego. Paliwo dochodzi nie ma w nim powietrza. Wyskoczyły mi 2 błędy. Pierwszy odnośnie czujnika położenia walka rozrządu. Który podmieniłem i drugi coś z problemem instalacji wtrysków więc przejrzałem wiązkę czy nie ma gdzieś przetarcia i zwarcia, niczego nie znalazłem. Po wymianie czujnika te 2 błędy dalej wyskakują. Trudno mi uwierzyć żeby po tej przygodzie padły wtryski bo do momentu kolizji autko chodziło idealnie a sama kolizja nie była duża Jakieś pomysly? Czyżby ten czujnik też był jakiś trefny? Coś jeszcze mogę sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...