Skocz do zawartości

dziedzicpiotr91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dziedzicpiotr91

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Hamburg

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przeczytałem i od razu pobiegłem do budowlanego, żeby kupić linki stalowe którymi wyczyszczę odpływy tak, jak powinno być. Udało mi się przeorać kanał na wylot, wygrzebałem trochę czarnej masy (prawdopodobnie uszczelniającej). Niestety znowu padało i wyskoczyły plamy na podsufitce z lewej i prawej strony. Szkoda, bo brzmiało dobrze. Po miesiącach zmagań jestem coraz bliżej wymiany panoramy na nową. Orientuje się ktoś może, gdzie taką panoramę można kupić?
  2. @komzuald tak się objawia nieszczelna panorama, cieknie, spływa słupkiem na dół i wylatuje pod bezpiecznikami na wycieraczkę. Sprawdź w pierwszej kolejności odpływy z panoramy.
  3. Hej wszystkim, podzielę się moją historią gdyż też od dłuższego czasu walczę z tym tematem prężnie. Pewnego dnia zobaczyłem plamy na podsufitce u kierowcy i pasażera. Zacząłem research i według zaleceń udrożniłem kanały, uszczelniłem połączenia odpływu z panoramy do słupka A taśmą samowulkanizującą i niestety nic. Może minimalna poprawa ale to wygląda tak, że kapie jak u @Spiter tzn uj wie skąd. Podbitka od wewnątrz jest dość twarda i mało nasiąkliwa i woda minimalnie wsiąka a 90% leci słupkiem A na dywaniki kierowcy i pasażera. Wiele godzin zajęło mi znalezienie tego bo jest to dość ciężkie do rozwikłania. Poszukałem trochę na forach i tam polecili magiczny środek do łatania kadłubów łodzi. Nie pamiętam jak się nazywa, jak poszukam to znajdę. W każdym razie całkiem całkiem, tylko temperatura musi być powyżej 15 stopni by tego używać, bo inaczej nie usieciuje. Po pouszczelnianiu panoramy od góry miałem rok spokój, a teraz widzę, że ponownie powstała mała plamka, bo jakimś cudem zrobiła się mała dziurka w tym uszczelnieniu. Podsumowując jest to typowy problem Audi i panoramy po ok. 7 latach od produkcji. Masa uszczelniająca pomiędzy ramką panowamy a mocowaniem w karoserii utlenia się i powstają nieszczelności. Strasznie są upierdliwe, bo a to strach o elektronikę + wilgoć w aucie. Powodzenia!
  4. W ASO w Hamburgu cena za kluczyk + kodowanie 280e. Szkoda, że w Polsce kosztuje to podobnie.
  5. Hej biały76, dzięki za odpowiedź. Niestety problem występuje u mnie zarówno zimą jak i latem. Masz racje, spróbuję wyłączyć wszystkie energochłonne przyciski/mutlimedia itd. i zobaczę, czy auto automatycznie odpali.
  6. Witam Forumowiczów! Przeszukałem archiwum i niestety nie znalazłem wątku dotyczącego tego tematu. Chodzi o system start/stop w moim audi a4 b8 2013 rok. Mam ustawioną opcje odwrócenia systemu działania tj. żeby działało trzeba aktywować przyciskiem. Tutaj się pojawia mój problem, a mianowicie po ok. 30-40 sekundach postoju auto odpala się automatycznie. Nie wiecie może jakie warunki wpływają na odpalenie? Ew. czy jest jakiś interwał, po którym auto ponownie się odpala? Można to zmienić w VCDS? Przyznaje, że jeżeli czekam dłużej np. przed przejazdem kolejowym to jest to mega upierdliwe i praktycznie system ss traci sens. Pozdrawiam i życzę szerokości!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...