dziedzicpiotr91 Posted April 4, 2020 Posted April 4, 2020 (edited) Witam Forumowiczów! Przeszukałem archiwum i niestety nie znalazłem wątku dotyczącego tego tematu. Chodzi o system start/stop w moim audi a4 b8 2013 rok. Mam ustawioną opcje odwrócenia systemu działania tj. żeby działało trzeba aktywować przyciskiem. Tutaj się pojawia mój problem, a mianowicie po ok. 30-40 sekundach postoju auto odpala się automatycznie. Nie wiecie może jakie warunki wpływają na odpalenie? Ew. czy jest jakiś interwał, po którym auto ponownie się odpala? Można to zmienić w VCDS? Przyznaje, że jeżeli czekam dłużej np. przed przejazdem kolejowym to jest to mega upierdliwe i praktycznie system ss traci sens. Pozdrawiam i życzę szerokości! Edited April 4, 2020 by [email protected]
biały76 Posted April 27, 2020 Posted April 27, 2020 U mnie też zdarzało się że sam odpalał po dłuższym postoju np. Przejazd..ale tylko zimę jak chodziło ogrzewanie igrała muza.Wywnioskowałem że odpalał bo poprostu zaczynało brakować prądu.Jak masz aktywny wskaźnik poziomu akumulatora to sprawdź czy ,,samozapłon" nie ma związku ze spadkiem napięcia poniżej jakiegoś poziomu na wskazniku,albo podładuj aku izrób wtedy próbę
dziedzicpiotr91 Posted April 27, 2020 Author Posted April 27, 2020 8 godzin temu, biały76 napisał: U mnie też zdarzało się że sam odpalał po dłuższym postoju np. Przejazd..ale tylko zimę jak chodziło ogrzewanie igrała muza.Wywnioskowałem że odpalał bo poprostu zaczynało brakować prądu.Jak masz aktywny wskaźnik poziomu akumulatora to sprawdź czy ,,samozapłon" nie ma związku ze spadkiem napięcia poniżej jakiegoś poziomu na wskazniku,albo podładuj aku izrób wtedy próbę Hej biały76, dzięki za odpowiedź. Niestety problem występuje u mnie zarówno zimą jak i latem. Masz racje, spróbuję wyłączyć wszystkie energochłonne przyciski/mutlimedia itd. i zobaczę, czy auto automatycznie odpali.
Muskel1 Posted May 21, 2020 Posted May 21, 2020 (edited) Kilka warunków które muszą być spełnione: 1. Napiecie akumulatora 2. Pracująca klimatyzacja (ustawiona temp. wewnątrz auta) 3. Temperatura płynu chłodniczego 4. Temperatura na zewnątrz 5. Dopalanie/Regeneracja DPF 6. Liczba i wielkość pobieranej energi el. poszczególnych odbiorników el. Te parametry decyduja czy i kiedy S/S ma się załączać lub wyłączać. Kto Ci to "odwrócenie" zakodował? Jest źle zakodowane skoro samo załącza pomimo odwrócenia. Ja mam u siebie zakodowane zapamiętywanie ostatniego położenia i jak wyłącze to samo się nie uruchamia. Edited May 21, 2020 by Muskel1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now