maseraati
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O maseraati
Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Cabriolet
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
BWT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nie kupujcie czujnika niskiego ciśnienia z oznaczeniem „k” ponieważ jest wadliwy. Poprawiony czujnik ma oznaczenie „E” Jeżeli wasze 2.0 tfsi 200km pali 13l to macie problem, bo to pali po mieście 10,5l a w trasie od 7l przy 90km, 100km 7,6l, 120 8l, 140 9,5/10l jezlei pali powyżej 16l to masz problem z sodami lambda lub wtryskami.
-
Posłuchajcie. Jeżeli wyskakuje ten błąd, to powodów może być bardzo dużo. Ale nikt ogólnie nie pisze o tym, że czujnik temperatury cieczy, który jest w króćcu pomiędzy głowicą a grodzią powoduje też też błąd. Komputer vcds nie informuje o tej usterce. Nie mogłem się pozbyć tej usterki, a wymieniłem wszytko. Okazał się czujnik temperatury cieczy. Ogólnie są dwa czujniki, jedne od małego obiegu, a drugi od dużego. Tej czujniki jest też odpowiedzialny za odpalanie na zimnym kiedy nie trzyma wysokich obrotów i też powoduje, że jak odpalamy to silnik gaśnie. Powiem wam, że po 3 latach walki z tym samochodem 2.0 tfsi 200km trochę czasu spędziłem przy rozruch usterkach. Też kiedyś wymieniałem, filtry, pompy, czujniki. Za nim zaczniecie wymieniać, to proponuje wymienić na 1 mięsku czujnik cieczy. Numer części czujnika cieczy. Pamiętaj że są dwa: 06A 919 501 A Jak silnik długo kręci przy odpalaniu też jest to wina uszkodzonego czujnika, ale nie konieczni przynajmniej u mnie tak było.
-
To nie jest ten sam czujnik to są dwa różne czujniki. Żaden z tych oryginalnych czujników nie wstrzymał mi więcej jak do 20tys km. Wkurzało mnie to, wymieniłem na zamiennik i mniej pali paliwa. Silnik zupełnie inaczej pracuje.
-
W silniku benzynowym 2.0tfsi 200km audi a4b7 jest oryginalnie fabrycznie czujnik niskiego ciśnienia paliwa o oznaczeniu części 06E 906 051 K Wymontujcie ten czujnik i wyrzucie to do śmieci. Kup zamiennik markowy np: BORSEHUNG Lub innej marki, ale nie kupujcie chińskich. Gwarantuje wam, ze wasze audi przy normalnej jeździe w mieście nie będzie więcej palił jak 9-10litrów. Komputer zacznie pokazywać inne spalanie niż mieliście do tej pory. Wywal oryginalny czujnik niskiego ciśnienia i zastąp go zamiennikiem, a zaoszczędzisz 2-3l na każde 100km. Moze ciężko w to uwierzyć - wymień, to sie przekonasz… 06E 906 051 K 06E 906 051 J (czujnik z oznaczeniem „j”) będzie miał grubą uszczelkę oring i nie będzie pasować do pompy wysokiego ciśnienia. Ogólnie tyko różni się uszczelka, a sam czujnik pasuje. Sam nie mogłem w to uwierzyć, ze czujnik niskiego ciśnienia wymieniony na zamiennik zmniejsza spalanie użycia paliwa. Przetestowałem to juz kilku a4b7 Nie tylko będzie zmniejszone spalanie, ale silnik będzie pracował lepiej i nie będzie śmierdziało benzyna z rury. Temat wiele razy przerabiałem. Widocznie czujnik został celowo tak zaprojektowany. ( i nie wywala błędów na komputerze gdzie na oryginalnym czujniki czego ten błąd sporadycznie występuje)
-
Już ogarnięte. Rozebralem pół plastików w samochodzie. Jeden włącznik był od radia, a drugi od zapłonu wszystko już gra….
-
A czy są jescze gdzieś bezpieczniki? sprawdziłem z lewej strony od deski i pod kierownicą i w komputerze pod maska
-
Jak ktoś mi pomoże to zapłacę przelewem
-
Na bezpieczniku 5,6,7 jest napięcie 0,01 a późnej znika na 000 miermikiem sprawdziłem i tak nie wiem o co chodzi. Powinno być napięcie?
-
A jednak problem jest nadal przez chwile zadzaiałało
-
-
Dzięki za pomoc, problem rozwiązany. W samochodzie była odcinka na przewodach od stacyjki prześledziłem wiązkę i nalazlem wyłącznik napięcia. Nawet nie wiedziałem, ze mam to w samochodzie.
-
A żeby się dostać do kostki trzeba demontować kierownice?
-
akumulator jest dobry sprawdzałem podłączałem nawet przewody z drugiego samochodu. Akumulator kupiłem dwa miesiace temu nowy. Nie jestem pewniej, ale wydaje mi się, ze wcześniej słyszałem pompę paliwa po otwarciu drzwi a teraz cisza. Słuchać przekaźniki pod deska jak przekręcę stacyjkę na zapłon on i słychać ponownie przekaźnik na start rozruchu. Wyciągnąłem licznik bo Kossaka tam była pęknięta od zatrzasku i myślałem ze wypadała, ale obydwie dobrze siedzą. Masę sprawdziłem. moi porostu nie wiem co sprawdzić jeszcze i gdzie szukać. Rozebralem tez obudowę komputera i tam sprawdziłem tez bezpieczniki - wssytkie dobre. Nie wiem gdzie jescze szukać przyczyny. Jutro sprawdzę napięcie tak jak piszesz ewentualnie kupię nową kostkę i zobaczę czy to coś da. czy moduł komfortu może tez mieć z tym jakis związek? Jak zapale świstaka to tylko na zegarze pojawia się zegarek i przebieg i podświetlenie całej konsoli. Zero reakcji sluchac jakieś przekaźniki na pozycji on i rozruchu. Nic się nie podświetla na zegarach i nie odpala.
-
A jezeli to nie kostka, to co innego może jescze być? Dziwne, parkuje auto wyłączam silnik i idę do domu, a następnego dnia zero relacji na kluczyk i nic nie reaguje po przekręceniu. Gasną tylko światła jak do rozruchu. Wczoraj padał deszcz może coś się zalało, ale wątpię. Co sprawdzić po kolei?
-
Witam. Wczoraj zajechałem pod dom zamknąłem samochód poszedłem do domu, a następnego dnia próbuje odpalić samochód i jest brak reakcji na kluczyk. Po przekręceniu kluczyka nic sie nie dzieje, nie podświetla sie deska, ani nie reaguje na rozrusznik. Nie działają szyby, nawiew, klimatyzacja. Po przekręceniu kluczyka zapalają sie tylko światła i radio. Pilot działa. Sprawdziłem wsytkie bezpieczniki i są dobre. Czy ktoś miał podobny problem? Po podłączeniu vcds nie ma dostępu do silnika, wskaźników, zakrzyni itp. Tylko do radia i i jescze jakis pierdół. audi a4 b7 2.0tfsi multitronic cabrio 2009r