Jump to content

maseraati

Pasjonat
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About maseraati

Informacje

  • First name
    Robert
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB
  1. Chłopie teraz wszędzie naciągają za jakieś pierdoły biora tyle kasy ze nie pytaj. Pojechałem wymienić dwumasę kompletną ze sprzęgłem w audi a3 dziesel i zapłaciłem 500.- Pózniej pojechałem wymienić sondy lambda i zapłaciłem 400zl ahahahhaha wykręciły się bez problemu. Sprzęgło wymieniali pół dnia a Sondy 20 minut. Pojechałem wymienić filtr paliwa odłączenie 3 rurek i mocowanie. Zabieg trwał 10 minut 130 zł wszezie są naciągacze w warsztatach nauczcie się naprawiać sami bo was będą okradać. Czynności nie są skomplikowane Pojehcalem wymienić rurkę od odmy czas w
  2. Jak macie silniki tfsi 2.0 to wymieniajcie filtr paliwa. U mnie nie był wymieniany przez 100tys od nowosci. Vcds wywalał błędy niskiego ciśnienia pompy paliwa w zbiorniku. Obroty spadły do 760obr/min Trochę silnik wibrował. Po wymianie filtra znikły błędy niskiego ciśnienia. Spadło spalanie. Silnik nie ma wibracji. Wzrosły obroty do 800. Skrzynia automatyczna nie wibruje na „D” na hamulcu. Jak jest filtr już stary to są błędne odczyty komputera i poznej dziwne rzeczy się dzieją. Tak samo na zimnym silniku przez filtr paliwa kręcił dwie trzy sekundy, a teraz pali na strzała. Filtr naj
  3. Miałem to samo sondy lambda komputer pokazywał we wszytko jest Ok. Wynikiem filtr paliwa dwie sondy i przepłynie i wszytko wróciło do normy
  4. Miałem to samo palił nawet w mieście 16/17litro. Po wymianie obydwu sond i filtra paliwa spalanie spadło do: trasa pomiędzy 7,5-9l przy 120/140km. Miasto 9/10l. A jazda miesana spalanie 10l Przy cięższej nodze Max 12l. Ogólnie jak jeżdżę na codzień tak normalnie jak się jeździ to nie spali więcej jak 10l . Trochę z tym walczyłem. Zrób jescze godzinną płukankę silnika środkiem tec 2000 i przy każdej wymianie czyść silnik to ochronisz pierscienie olejowe. Nie lej gównianego oleju do tego silnika bo się szybciej zapiecza pierscienie olejowe, bo gowniany olej zostawia dużo syfu.
  5. Kolego miałem to samo i przerabiałem tema wielokrotnie. Wymień filtr paliwa, korek od wlewu oleju i odmę. Jeżeli korek od wlewu oleju luźno chodzi to go wymień. Za nim wymienisz odmę (zawór ciśnienia) to ja sprawdź, czy jest sprawna. U mnie wszytko ustało po wymianie filtra paliwa, zaworu odmy i korka wlewu oleju. Jak będziesz wymieniał odme, to ja kup po numerze vin i innej nie kupuj. Jak odma będzie nieoryginalna - to będzie ci wywalało błędy o klapach kolektora. Do tego silnika trzeba kupować oryginalne części bo poznej dziwne rzeczy się dzieją. W innym audi miałem problem p
  6. Witam. Szukam kogoś z Warszawy kto ma pojęcie o naprawie dachu w cabrio a4 b7. Po naciśnięciu guzika otwierania dachu opuszczają się najpierw szyby po czym dach zwalnia się z blokad unosząc sie kilka cm i dalej nic się nie dzieje. Samochodu do Aso nie oddam, bo nie mam zamiaru poznej płacić 3tys za wymianę bezpiecznika lub jakiegoś mikro stycznika. Jeżeli masz trochę czasu i pojęcia o naprawie i ogarniesz mi dach odpłatnie to zapraszam so kontaktu. [email protected]
  7. Witam Posiadam Audi a4 b7 z 2006r Silnik 2.0 130km skrzynia 5 bieg. Wczoraj zacząłem mieć problemy z gasnącym silnikiem. objawy: wrzucam bieg wsteczny (Skrzynia manual 5bieg) i spadają obroty po czym silnik gaśnie. Podczas hamowania spadają obroty i gaśnie. Nie świecą żadne kontrolki. Wspomaganie ciężej chodzi, wycieraczki bardzo powoli chodzą. Na zimnym silniku po odpaleniu obroty wpadają na 1200obr po czym po dwóch minutach spadają na 800 lub są poniżej 800 mniej więcej 780/800obr Jak skręcę kierownicą to obroty spadają do 700obr. Samochod m
  8. Jestem tutaj nowy Pozdrawiam
×
×
  • Create New...