Skocz do zawartości

Halohans1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Halohans1

Informacje

  • Imię
    Kate
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    RS4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Halohans1

0

Reputacja

  1. Jasne, dzięki za odpowiedź
  2. Pierwszy właściciel był w Niemczech, tam był serwisowany w aso - według wydruków przebieg się zgadza. Kupiłam już go w Polsce. Sprzedawca zarzekał się, że nic nie było kasowane, ani że w Polsce przez rok nic w nim nie naprawiał, bo nie było takiej potrzeby. I zamiast cieszyć się autem muszę stawiać do warsztatu...ehh
  3. Tyle właśnie to wiem, ale jakaś konkretnie przyczyna? Nie uśmiecha mi się od razu po zakupie remont silnika, zwłaszcza że auto ma nie za duży przebieg 150 tys (udokumentowany)
  4. Tym to pewnie będzie musiał już się zająć warsztat, za bardzo nie mam żeby ktoś mi to sprawdził :/ jaka mogłaby być jeszcze przyczyna brania oleju w tym dieslu
  5. 1. W takim układzie gdzie można kupić teraz taki bagnet? Aso? Nie mam nawet w swojej okolicy i chyba jest to koszt ok 300-500 zl. Czy te nieoryginalne do czegoś się nadadzą? 2. Pewnie przyczyn może być wiele gdyby się okazało, że jednak tego oleju ubywa, ale jaka przyczyna mogłaby być taka najbardziej prawdopodobna? 3. Czy jest sens teraz postawić ją na warsztat żeby przeszukali czy istnieje jakiś problem?
  6. Sprawdzałam też i tak, wartości wiele się nie zmieniają. Dziwi mnie fakt takiej różnicy we wskaźniku.
  7. Sprawdzałam też i tak, wartości wiele się nie zmieniają. Dziwi mnie fakt takiej różnicy we wskaźniku.
  8. Witajcie, Podejrzewam, że podobny temat już gdzieś był zamieszczony ale niestety nie mogłam go odnaleźć, a mianowicie: Dokładnie 2 tygodnie zakupiłam audi a4 b8 2.0 TDI 2012 rok. Mam pewne obawy co do ubywania oleju. Przed zakupem podejrzewam, że sprzedawca dolał olej pod max. Niestety kilka dni pozniej oleju w mmi zaczął znacznie spadać. Pierwsze zdjęcie jest kilka dni po zakupie, kolejne z 10 kwietnia, trzecie z dziś tzn. 18 kwietnia. Dodam, że auto w tym czasie przejechało ok 300 km, oraz że silnik wydaje się być czysty i z tłumnika nie widać dymienia. Proszę o rady co może być przyczyną. Mam nadzieję, że to wskaźnik szaleje. Ale możliwe że aż tak? olej był sprawdzany na rozgrzanym silniki, 2-3 min po zgaszeniu i po podniesieniu maski. Zgłaszałam to sprzedawcy, ale on twierdzi że z autem nigdy nic złego się nie działo i że z silnikiem też jest w porządku. Boje się, że może to być coś grubszego, ale nie chce panikować. pozdrawiam
  9. Kupiłam 2 tyg temu audi a4 b8 bede miala do Was kilka nurtujących mnie pytan:) pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...