Skocz do zawartości

da_king_99

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O da_king_99

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia da_king_99

0

Reputacja

  1. Cześć forumowicze. Mam problem z moim sedanem, iż nie mogę otworzyć klapy bagażnika. Wcześniej było to 50% szans, że bagażnik się otworzy, teraz nie otwiera się wcale. Problem leży w tym, że przycisk wciska się w głąb i nie odskakuje. Można włożyć do niego kluczyk, zamknąć lub otworzyć auto przez centralny zamek lub "poruszać" kluczem w zamku bagażnika i przycisk odskoczy. Jednak teraz mimo, że przycisk jest w normalnej pozycji, bagażnik pozostaje zamknięty i znów nie odskakuje. Kanapy oczywiście nie mogę złożyć. Jako laik myślę, że problem leży w zapadce zamka klapy od bagażnika. Czy jest może jakiś sposób, by do bagażnika się dostać i "naprawić" ten zamek? Myślałem, żeby kupić zamek gotowy z jakiegoś auta na części, ale czy taka naprawa jest bardzo skomplikowana? No i drugie pytanie, czy może ktoś ma pomysł by w inny sposób otworzyć bagażnik, nie rozwiercając zamka? Pozdrawiam was
  2. Witam forumowicze. Mam problem z ubywającym płynem chłodniczym od dłuższego czasu, dolewam gdy go brakuje, ale jeżdżę sporadycznie. Próbowałem zdiagnozować czy to leci z jakiegoś wężyka czy ze zbiorniczka. Czy jak więcej pojeżdżę, czy mniej. Jednak ostatnio po półgodzinnej jeździe samochód stał około 10 godzin na asfalcie i gdy wyszedłem z pracy zobaczyłem dużą plamę pod samochodem, po lewej stronie, co widać na zdjęciach. Płynu oczywiście trzeba było dolać, więc jest już wiadome, że to nic innego, jak właśnie ów płyn. Zbiorniczek jest po prawej stronie, więc to nie on przecieka, nie wiem czy jakiś wężyk czy coś innego właśnie. Po niedzieli będę odprowadzał audi do mechanika, ale z ciekawości może ktoś z Forumowiczów może przewidzieć, czy lokalizacja wycieku może oznaczać jakąś poważną awarię? Z czego płyn może uciekać? Pozdrawiam
  3. Cześć, a czy przy zatrzymywaniu się masz jakiś wyciek z rury? Albo maź pod korkiem od oleju? Płynu ubywa również, jak auto stoi? Sprawdzałeś czy na pewno nie ma tam żadnej dziurki w przewodach? Mam dokładnie ten sam problem i zauważyłem, że za każdym razem z rury wycieka mi sporo cieczy, może to być jakimś tropem. Pozdrawiam
  4. Witam, posiadam Audi A4 B5 i mam uszkodzony silniczek do wycieraczek, nie chodzą, albo chodzą bardzo powoli - nie spełniają swojej roli. Przeglądałem oferty na OLX i niektórzy sprzedawcy opisują swoje samochody, skąd wymontowali sprzedawany silniczek. Czy one się jakoś mogą różnić, że sprzedawca wymontował z 1.9, a ja mam 1,6? Wspomina też o tym, że to 5 PINowe podłączenie, więc czy muszę swoje wymontować, bo mogę mieć inne czy wszystkie są takie same? Pozdrawiam
  5. Witam wszystkich forumowiczów! W moim A4B5 dziś pojawił się taki problem, że wycieraczki zaczęły odmawiać posłuszeństwa. Zatrzymywały się w połowie, w ogóle nie ruszały, albo zaskakiwały z opóźnieniem. Na złość, dziś problem się pojawił, kiedy to w końcu spadł deszcz. Niestety dla mnie to była katastrofa, bo nic nie widziałem przed soba, ruszyłem dopiero jak trochę przestało. Niestety spieszyłem się na rozmowę kwalifikacyjna, więc czasu za dużo nie było. Wydaje mi się, że to silniczek od wycieraczek, chociaż po dojechaniu na miejsce wycieraczki, powoli ale jednak ruszały się normalnie, bez zatrzymania (gdy właśnie przestało!) Bezpiecznik jest na pewno dobry, bo zmieniłem miejscem z innym o tym samym natężeniu. Oddać do elektromechanika obowiazkowo od razu, czy da radę to jakoś samemu zdiagnozować? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...