Skocz do zawartości

TonyMontana

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TonyMontana

Informacje

  • Imię
    Tony
  • Miasto
    CZW

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia TonyMontana

0

Reputacja

  1. Tak zgadza się pozycjonera ? trzeba naprawdę uważać z automatycznym wstawianiem wyrazów ze słownika ?
  2. Po pewnym czasie ? okazało się, że po pierwsze separator przy skrzyni najprawdopodobniej powodował pulsowanie wskaźnika przy dźwigni zmiany biegów, a po drugie 'znikający wsteczny' spowodowany był pękniętym koszem wstecznego w skrzyni. Regeneracja skrzyni, wymiana separatora i znowu jeździ. Dzięki za pomoc.
  3. Ok dzięki. Zobaczymy co na to moi fachowcy-magicy Mam nadzieję że w końcu to rozpracują i napewno dam znać.
  4. Teraz pojawił sie dylemat czy kupić kolejny lewarek czy jednak to coś innego. Czy może pokazywać taki błąd - elektromagnesu - w przypadku awarii innego podzespołu np komputera tego na podłodze pasażera z przodu? Elektromechanicy najpierw mówią na stoprocent a później okazuje się że nie pomogło. I tu pojawia się pytanie czy temat nie jest do rozwiązania bez metody prób i błędów czy to wina wadliwych używanych części?
  5. Dzięki za podpowiedzi. Do tej pory po dwóch wizytach u elektromechaników wymieniony '' przelacznik" pod pedałem hamulca a po stwierdzeniu problemu elektromagnesu wymieniony lewarek dźwigni zmiany biegów. Bez efektu. I tu moje pytanie w odniesieniu do podpowiedzi "matmac" : czy elektromagnes lewarka dzwigni zmiany biegów to to samo co awaria elektromagnes blokady wybieraka? Jestem przed rozmową z mechanikiem dlatego pytam. Co do komputera na podłodze po stronie pasażera z przodu to po rozebraniu tapicerki było sucho a ponadto ta awaria została wykluczona po komputerowym diagnozowaniu pojazdu. Kolejna sprawą jest kwestia o której zostałem poinformowany przez elektromechanika ze wymiana lewarka dźwigni zmiany biegów jest o tyle ryzykowana ze często sprzedawane używane części są niesprawne. Walczymy dalej bo szkoda "perełki"
  6. Witam. Mam problem ze skrzynia w Audi A4 97' 1.8T skrzynia automatyczna tiptronic. Najprawdopodobniej po dostaniu się wody do wnętrza auta od strony kierowcy pojawił się problem ze skrzynią. Cyklicznie włącza się i wyłącza (pulsuje) wskaźnik na skrzyni informujący o konieczności wciśnięcia hamulca-sprzęgła. Dźwignie zmiany biegów można przełączać bez konieczności wciskania hamulca tak jakby cały czas był wciśnięty. Skrzynia pracowala normalnie i w tej chwili oprócz mniej płynnej pracy jest ok. Po podłączeniu pod komp pokazuje błąd elektromagnesu. Ktoś miał podobny przypadek? Jakieś pomysły na rozwiązanie problemu. ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...