-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O ko-lega
Informacje
-
Imię
PAWEL
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Już jakiś czas temu udało się ogarnąć temat. Pewnego razu w górach spotkałem mechanika, który poradził mi usunąć całe paliwo ze zbiornika wraz z wszystkimi dodatkami. Po wyczyszczeniu zbiornika nastąpiła znacząca poprawa, silnik teraz pracuje równo. Wg. mechanika każdy dodatek do paliwa może mieć inne parametry spalania co może doprowadzać do spalania sutkowego. Dziękuję za wszelaką pomoc
-
ko-lega obserwuje zawartość Spociki Łódzkie
-
Hej, w sumie to możliwe, że mi udało by się wpaść, choć nie pochodzę z Łodzi, a przeprowadziłem się tu niewiele ponad rok temu.
-
Jak tylko będę miał opcję i czas to ruszę ze sprawdzaniem szczelności, tymczasem wracam do niezawodnego nissana który ma już 400kkm z czego około 300kkm na lpg
-
No cóż nie pozostaje mi nic innego jak pokombinować z szukaniem nieszczelności. Tymczasem zrobiłem jeszcze logi o których wyżej napisał kolega Przemo. Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_3y3OTQ.html (pb) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_9lR4k.html (pb)
-
Mi tylko chodzi o to, że jeśli lpg działa poprawnie, a na pb wali błędami, wchodzi w tryb awaryjny itd. to drogą dedukcji problemu powinienem chyba szukać w układzie paliwowym pb. Jeśli lpg wymaga korekty tudzież wymiany filtrów nie ma problemu filtry czekają w pudelku z częściami do audi ( które urosło do wielkości pudełka z częściami do nissana, ale jeszcze trochę brakuje mu do "pudełka" z częściami do Junaka ). Reasumując, - jakie powinny być korekty - w okolicach "0"? - jakie powinno być napięcie na sondzie lambda?
-
tak jak pisałem wcześniej na pb nie da się pewnie zrobić logów bo nie działa poprawnie
-
no tak ale lpg było dobrze
-
To jak to jest z tą sondą lambda? Wydawało mi się, że jeśli korekty na sondzie są w granicach "0" i nie przekraczają "+/- 10" to jest dobrze. Chyba , że jednak posiłkować się napięciem na sondzie. Jeśli ktoś ma doskonałe logi w seryjnym silniku, to chętnie zobaczę jak to powinno wyglądać i jaka jest korelacja pomiędzy prędkością obrotową silnika, a pozostałymi parametrami. Z góry dziękuję i pozdrawiam
-
co przez to rozumiesz ?
-
logi LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_115_Kb804B.html PB http://vaglogi.pl/log-002_033_115_4yvl6.html przy pb podczas przyśpieszania migała kontrolka silnika i właściwie to auto średnio przyśpieszało, dało się odczuć nierówną pracę
-
Wtryski zamienione miejscami, a problem pojawia się i znika. Błędy jakie spotkałem : 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded wychodzi na to, że z 2 cyl. przeniósł się na 3 cyl. z tym, że ja przeniosłem wtryski z 1->3 i z 2->4 . logi robiłem na jednym uruchomieniu zapisu pierwsze na lpg, później na pb (002, 033) http://vaglogi.pl/log-002_KM7UDdw.html tutaj podobnie, pierwsze lpg później pb: (014, 015, 016) http://vaglogi.pl/log-014_015_016_5Prwq.html Korek wlewu oleju teraz podskakuje jak młody źrebak niepokoją mnie jeszcze 2 rzeczy 1. popiskiwanie z okolic głowicy od strony skrzyni biegów (tam chyba jakiś napinacz jest do łańcucha, czyżby się kończył 2. w załączniku. Martwi mnie to że nie wszystkie testu wyszły ok. jutro podjadę do sklepu i zakupię preparat do czyszczenia wtrysków, może pomoże
-
na pb to jest pewne że będą błędy ad. wypadających zapłonów na 1 i 2 cyl. jak występowały te problemy robiłem podmiankę cewek ale błąd pozostał na 1 i 2 cyl. Mi cały czas się wydaje, że problemem są tutaj wtryski pb, bo na lpg nie ma najmniejszych problemów Z tego co dziś zauważyłem to na pb nierówno pracuje na wolnych obrotach i potrafi zgasnąć, podczas przyśpieszania ... właściwie to bardzo słabo przyśpiesza, ja by brakowało cyl. Błędy z dziś to: rozpoznanie nieregularne zapłony i rozpoznane nieregularne zapłony zapłony na 1 i 2 cyl
-
kurde, z tym korkiem nie sprawdziłem, jutro to zrobię. Z jakich kanałów zrobić logi ? Z góry dziękuję za pomoc
-
Chwilę to trwało, ale mało korzystam z audi. dziś nadarzyła się okazja bo w nissanie skończyły się hamulce. Niestety wymiana nie przyniosła pożądanego skutku, auto nadal nierówno pracuje ale tylko na pb
-
Właśnie byłem go wyciągnąć i w jedną stronę puszcza delikatnie, zadąłem w niego jak Wojski w swój róg bawoli. jeszcze dziś zamówię