Skocz do zawartości

AdrianoA4B6

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi społeczności

  1. AdrianoA4B6 odpowiedź w Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB został oznaczony jako odpowiedź   
    Cześć! Pacjent żyje
     
    podobno na łańcuszku ustawiłem źle o "ząbek" (wg mechanika) choć znaki się zgadzały i było 16 ogniw między nimi czyli tyle ile powinno być. Z przodu wymieniony rozrząd: pasek, napinacz mechaniczny, rolka - Dayco . oraz pompa wody Hepu P547 z metalowym wirnikiem.  Świece wymienione na bosch, cewki zostawione oryginalne (lecz zamierzam wymienić niedługo na BERU zse 043), od strony dolotowej źle złożyłem (jakimś cudem🤦🤔🤷) i powstała nieszczelność która była JEDNYM Z DWÓCH GŁÓWNYCH PROBLEMÓW. Drugi poważny problem to : ciśnienie oleju na 4 cylindrze, raz jest a raz go nie ma. Naprawili ten problem ale no kurde zapomniałem zapytać jak. Dalej wymieniona uszczelka przepustnicy i kolektora dolotowego. Wymieniony termostat. Wymieniony ezektor. Wymieniona odma. Zalany płynem, odpowietrzony. Teraz dopiero pracuje jak należy. Ma odpowiednią moc. Zero falowania obrotów oraz wypadania zapłonów
    Dostałem lekcję pokory by nie brać się za coś, co tylko wydaje mi się że wiem jak zrobić 😝 nie zapłaciłem wiele , głównie za diagnozę i roboczogodziny by ożywić silnik.
    Tekst do zamknięcia i dziękuję wszystkim komentującym
    Pozdrawiam, Adrian 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...