Skocz do zawartości

octavianus93

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O octavianus93

Informacje

  • Imię
    Slawomir
  • Miasto
    Kamieniec Ząbkowicki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia octavianus93

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź tak właśnie myślałem. Pozdrawiam
  2. Witam. Cofając uderzyłem tłumikiem końcowym o wystający element. Wygiął się lewy tłumik koncowy. Dokładnie załamała się lekko rura i cały tłumik cofnął się do tyłu. Mam możliwość kupienia całego układu od środka i dwa końce z 2.4 170 KM. Czy to będzie pasowało bo numer na tłumikach końcowych jest ten sam tylko różni się dwoma ostatnimi literami? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  3. Jak zrobić No najbezpieczniej? Jakiś przekaźnik czy na krótko zrobić A na kablu do radia zamontować bezpiecznik?
  4. Audi Concert II orginalne jakie mam. Nowe które chce wstawić to Pioneer sph10-bt. Na 3 i 4 zdjeciu widac kostkę z auta i z przejściówki. W przejściówce jest czerwony kabel podejrzewam że do zasilania który na drogim końcu znajduje się w tym samym pinie co czerwony od oryginalnej wiązki nowego radia lecz z wiązki auta w to miejsce nie przychodzi żaden kabel.
  5. Ostatnie zdjęcie to jest już kostka od radia
  6. Rozpiski tej przejściówki nie mam. Zakupiłem w sklepie car audio gdzie zawsze kupowałem takie rzeczy nigdy nie było problemu. Nie jest to cun bus typowy bo nie mam sterowania z kierownicy ani takich bajerów. Jest to przejściówka do systemu z wyjściem na tylne glosniki ale nie BOSE bo takiego nie posiadam. Mam zwykle nagłośnienie.
  7. Tak wygląda okablowanie od strony auta i od strony przejściówki. Od razu widać że w miejsce gdzie powinno dochodzić zasilanie (czerwony kabel przejściówki) nie ma od strony auta żadnego kabla. Doradzić możecie mi jak to połączyć wszystko żeby działało?
  8. Super dzięki za odpowiedź. W b7 u ojca wymieniłem to ta śruba trzymała dlatego to mnie zaniepokoiło. Dzięki jeszcze raz temat uważam za zamknięty;)
  9. Czyli to że wyciągam i wkładam tarcze to normalne? Nie zabije mnie to na drodze ? :p
  10. Witam. Zabrałem się ostatnio za wymianę klocków hamulcowych tył oraz tarcz. Niestety tarcze które zakupiłem były mniejsze od obecnych o 1cm na średnicy. Mam u siebie 255 a kupiłem omyłkowo 245. Ale nie w tym rzecz. Jak ściągnąłem koło odkrecilem zacisk ku mojemu zdziwieniu tarcze mogłem wyciągnąć bez odkrecania jarzma. Druga sprawa tarcza miała 5 otworów i jeden malutki na śrubę której nie było. Co lepsze po wyciągnięciu jej nie ma otworu w który można by było taka śrubę wkręcić. Tarcza porostu luźna. Po przywracaniu koła trzymają ja tylko śruby od kół. Teraz moje pytanie czy to jest normalne. Czy u was też można ściągnąć tarcze bez odkrecania jarzma?
  11. Ok sprawdzę to jutro i dam znać. Dodam od razu zdjęcia może coś czego ja nie widzę na pierwszy rzut oka ktoś zobaczy od razu.
  12. Bezpiecznik ok. Orginalne działa po ponownym podłączeniu.
  13. Witam zakupiłem do swojej Audi radio jak w temacie plus oczywiście okablowanie do radia żeby tył grał. Tył to standardowy system nie BOSE. Problem polega na tym że po podłączeniu radia brak jakiej kolwiek reakcji. Radio ciemne. Nic się nie włącza nie reaguje na przyciski ani na włączonym ani na wyłączonym zapłonie. Czy ma ktoś z was owe radio albo wie jak poradzić sobie z problemem? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...