Skocz do zawartości

michalszarpak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michalszarpak

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Włodawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michalszarpak

0

Reputacja

  1. Witam Wywala mi cały czas błąd przepływomierza 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Zajrzałem do niego i wyjąłem ten czujnik (lizak) i wyczyściłem. auto trochę lepiej się zbiera na 4 i 5 biegu ale teraz nie o tym. Mój czujnik wygląda tak: Dodatkowo z drugiej strony są jeszcze numery: F00C2G2049 oraz 184081A Po wpisaniu w szukajkę znalazłem: Tylko, że ten ma jakiś rezystor, opornik ( zaznaczyłem w czerwonym kółku) a u mnie są gołe druciki. I moje pytanie czy ten mój czujnik jest na 100% od ALT? Czy w swoich ALTkach macie ten rezystor? Czy mógłby ktoś podać jakie ma numery na tym lizaku? Dodam, że na obudowie przepływomierza jest nr 0 280 218 058, 06B 133 471 A . Po tymi numerami pokazuje przepływomierz Boscha do ALTka.
  2. Tak trochę właśnie myślałem. Jak będę miał chwilę to zobaczę jak wygląda w środku i ją wyczyszczę, wtedy zrobię logi jeszcze raz. W najgorszym przypadku wymiana. Mam jeszcze pytanie: Wiem, że przy wymianie przepływki to tylko BOSCH, ale szukając po internecie to ceny najtańszej Boscha znalazłem za 254zł a inni sprzedają drożej. Czy to może być podróbka Boscha?
  3. Witam Czy mógłby mi ktoś pomóc w interpretacji logów dynamicznych? Posiadam A4 B6 ALT i brakuje trochę mocy, zwłaszcza powyżej 100km/h. Vag-com pokazuje: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 909 557 Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0003 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 63351 3 Znalezione: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Dodatkowo czasem zapala się kontolka ESP Dzisiaj zrobiłem logi w grupach 033, 032, 002 na benzynie pierwszy od 1500 do 6000 tyś http://vaglogi.pl/log-032_033_002_e75p31v.html drugi od 1500 do odcinki http://vaglogi.pl/log-032_033_002_714id.html Trzeci po skasowaniu błędów od 1500 do odcinki http://vaglogi.pl/log-033_032_002_5B5a4Jt.html Dodam jeszcze, że wymieniłem membranę gruszki i teraz działa prawidłowo. Sprawdziłem wężyki podciśnienia (wyglądające na zmęczone wymieniłem) Dziękuję i pozdrawiam
  4. Witam wszystkich Od 2 tygodni jestem szczęśliwym (nieszczęśliwym) posiadaczem A4 B6 ALT Sedan Pozdrawiam Michał Włodawa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...