Skocz do zawartości

KonradFT

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KonradFT

Ostatnie wizyty

245 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KonradFT

0

Reputacja

  1. Z których grup najlepiej zrobić logi w kierunku wyjaśnienia sprawy?
  2. Wyliczonej około 5g, zmierzonej około 3g.
  3. Dziękuję za materiały, natomiast zaznaczam, że rozumiem sposób działania, ale jadąc mniej więcej stałą prędkością, około 90 km/h przez 40 km przybyło 25% zapełnienia, co moim zdaniem nie jest zjawiskiem normalnym.
  4. DPF zregenerowany, wyzerowana wartość popiołu, nowy czujnik ciśnienia, również zaadaptowany. Jest spora różnica między wartością wyliczoną a zmierzoną, a filtr zapełnia się tak samo szybko jak wcześniej. Gdzie szukać problemu?
  5. Nie ma oznak spalania oleju, brak błędów, brak kopcenia. Ja raczej krótkie trasy, przeważnie miasto, ew. ~30 km w jedną stronę, ale samochód kupiłem pół roku temu.
  6. Bez błędu, ale popiół 0.17 i wypalanie co 200km.
  7. To nie ja wstawiałem zdjęcie. Czyli nic więcej nie trzeba robić po założeniu filtra niż tylko wyzerowanie tej wartości popiołu? Żadne adaptacje, żadne czujniki etc. tylko wyłącznie popiół na 0?
  8. Czyli nie adaptacja tylko zerowanie wartości popiołu? Tylko to?
  9. Tak, wyciągnięcie, czyszczenie i ponowne założenie.
  10. Czy po regeneracji DPF wystarczy go zaadaptować za pomocą VCDS (Adaptation of Carbon Mass)?
  11. Termostat wymieniony, zresztą on nie może być raczej powodem problemów wentylatora w tym przypadku.
  12. Cześć, pacjent Seat Exeo 2.0 TDI CR 143KM CJCA. Wentylator chłodnicy chodzi cały czas podczas gdy silnik pracuje, chyba, że włączę tryb ECON na climatroniku - wtedy się nie kręci. Dodatkowo, samochód rzadko osiąga temperaturę 90 stopni. Przy wyłączonym ogrzewaniu nagrzewa się poprawnie, natomiast przy włączonym, na ok. 22 stopnie, nawet po przejechaniu 30 km (przy temperaturze ~ -5 stopni) wzrasta niewiele ponad 60. Z tym nauczyłem się żyć, bo z tego co czytałem wiele osób ma ten problem. Natomiast wiem, że takie zachowanie wentylatora jest niepoprawne, ale gdzie szukać przyczyny? PS. Wg OBD2 temperatura płynu zgadza się z tym co pokazuje wskaźnik, tj. ten czujnik temperatury nie jest uszkodzony. Wymieniałem też niedawno oba termostaty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...