Skocz do zawartości

Lewy1298

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lewy1298

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Malbork

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Lewy1298

0

Reputacja

  1. Kabla niestety nie udało mi się załatwić, latałem po wszystkich sklepach dzisiaj i nic nie ma, muszę zamówić, będzie na dniach, wtedy sprawdzę. Dla pewności podmieniłem dzisiaj n75 ale bez zmian. Doczytałem sie przy okazji, że podobny problem udało rozwiązać się poprzez wymianę jakiegoś zaworka zwrotnego? Który powinien puszczać ciśnienie w jedną stronę a przepuszczał w dwie tylko nie mam pojęcia jak go zlokalizować. Logi wstawię na dniach jak kabel dotrze.
  2. Witam wszystkich! Mam problem, który okazał się być dość rozwojowy i rozkładam już ręce.. Mianowicie sytuacja ma się tak, że kupiłem a4 b6 AVF, na miejscu wszystko super, dojechałem nim do domu, jakieś 100km, zestawiłem na noc i rano nie odpala... Przyjechał znajomy, który zna się na tych autach i mówi uszczelki na pompkach, wymienił auto pali super. Przejechałem 100km i auto znowu rano nie odpala, wreszcie załapał i odpalał przez ostatni miesiąc, ale słabo, rzucało nim, kopcił. Oddałem auto do prawdziwego mechanika, ten powiedział, że wtryski były źle włożone i uszczelki poszarpało, zrobił to tak jak należy i auto odpala super, nie trzęsie nie buja ale... Strąciło moc, było to już przed wymiana uszczelniaczy ale rzadziej, teraz auto nie jedzie praktycznie w ogóle od dołu, dopiero od 2.5tys/obr coś się dzieje ale jak to się mówi d*py nie urywa Byłem u mechanika, który stwierdził, że 3 wtrysk nie domaga, dodam że auto raz jedzie lepiej po rozgrzaniu, raz gorzej. Sprawdził też za moją prośbą czy gruszkę podnosi, mówi że jak najbardziej czyli według niego turbo i n75 nie jest winna(według niego). No i takim sposobem jestem głupi już teraz, nie wiem co robić żeby nie zacząć wszystkiego na raz i wpakować się w koszty. Dodam, że auto nie trzyma równo 90stopni tylko waha się miedzy 70 a 90 zawsze :/ Kabel zaraz będę szukał i starał się robic jakieś pomiary ale jestem zielony. Ktoś ma jakieś pomysły? Oczywiście pozdrawiam i czekam na odpowiedzi!
  3. Witam wszystkich! Jestem z okolic Kościerzyny, jeżdżę a4 b6 o oznaczeniu AVF, miło mi, że mogę dołączyć do forum i być jego częścią! Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...